Κόκκινο βέλος…

Κόκκινο βέλος…

Τι έχει κάνει η Ferrari και αυτή τη στιγμή διαθέτει σαφώς καλύτερο μονοθέσιο από τη Mercedes και φυσικά, το καλύτερο του γκριντ.

Όλοι είδαμε τι έγινε στο γκραν πρι του Σπα, εκεί όπου ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari πήρε μια σπουδαία και άνετη νίκη, αφήνοντας πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes, κατά περίπου 10δλ. Αυτό, πάντως, που προξένησε τη μεγαλύτερη εντύπωση, ήταν το γεγονός πως λίγες στιγμές μετά την έναρξη του γκραν πρι, ο Γερμανός πέρασε τον Βρετανό σαν… σταματημένο.

Από αυτό και μόνο, φάνηκε πόση μεγάλη διαφορά έχει από τη Mercedes τούτη τη στιγμή η Ferrari, η οποία αν συνεχίσει έτσι, δεν αποκλείεται να πάρει τον τίτλο στους κατασκευαστές και ο Φέτελ, αυτόν στους οδηγούς.

Αρκετές είναι οι εξηγήσεις για τον «περίπατο» της ιταλικής ομάδας στο Βέλγιο και επειδή σε πολλούς προξένησε εντύπωση το άνετο προσπέρασμα του Φέτελ στον Χάμιλτον, καλό θα ήταν να δούμε τους τομείς στους οποίους τούτη την ώρα, η Ferrari μοιάζει αχτύπητη.

Κατ’ αρχάς ο κινητήρας είναι πλέον ο πιο ισχυρός του γκριντ. Έχει ξεπεράσει κατά πολύ αυτόν της Mercedes, η οποία πλέον θα πρέπει να αντεπιτεθεί για να «περάσει» μπροστά. Στο Σπα οι Ιταλοί είχαν αναβαθμίσεις και αυτές τους έφεραν στην κορυφή και άνετα, μάλιστα.

Συν τοις άλλοις, πρέπει να έχει γίνει «κάτι» και στην MGU-H της Ferrari. Σε γενικές γραμμές, ο κινητήρας μοιάζει να είναι πιο… ροπάτος, το γκάζι πιο άμεσα ανταποκρινόμενο, που σε συνδυασμό με το anti-lag, να δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς της, να εξέρχονται των στροφών γρηγορότερα. Αν παρατηρήσετε πιο καλά, το μοτέρ «ουρλιάζει» γρηγορότερα και περισσότερο…

Από εκεί και πέρα, το αεροδυναμικό πακέτο, έχει εναρμονιστεί και αυτό με τις αυξανόμενες ανάγκες του κινητήρα. Βέβαια, σχεδόν σε κάθε γκρι υπάρχουν αναβαθμίσεις στο πακέτο, απλά οι Ιταλοί το έχουν φτιάξει έτσι πλέον, που μπορεί να υποστηρίξει το μοτέρ.

Τέλος, λέγεται πως αναβαθμίσεις υπάρχουν και στο καύσιμο. «Ακούγεται» για μια… διαφορετική μυρωδιά στο γκαράζ της Ferrari. Πως αν μυρίσει κανείς την εξάτμιση, θα διαπιστώσει πως η μυρωδιά είναι διαφορετική από αυτή των άλλων ομάδων. Πιθανότατα, οι Ιταλοί έχουν βρει και εκεί τον τρόπο να ξεπεράσουν τους αντιπάλους τους και πως η χημεία έχει κάνει θαύματα.

Δεν είναι λοιπόν μόνο ένας παράγοντας στους οποίους είναι πρώτη η Ferrari, αλλά πολλοί και πιθανόν μέσα στα πλαίσια των κανονισμών.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ