Δεν μπόρεσε να αντιταχθεί στον Ρικιάρντο και δεν παραχώρησε τη θέση του ως όφειλε. Εξ ου και η ποινή των 10δλ. και οι δύο πόντοι στην άδειά του.
Κάπως άσχημο το γκραν πρι για τον Βαλτέρι Μπότας στο Ουγκαρόρινγκ. Περισσότερο από ψυχολογικής πλευράς πλέον, αφού δεν έχασε εν τέλει τη θέση του. Ας ξεκινήσουμε με τον άχαρο ρόλο που είχε να αμυνθεί επί των Ferrari, παρεμποδίζοντας σε αθλητικά πλαίσια τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν από το να τον περάσουν, δίνοντας την ευκαιρία στον Λιούις Χάμιλτον να αυξήσει τη διαφορά και να τερματίσει άνετα πρώτος στην Ουγγαρία.
Κατά τη στιγμή λοιπόν που πέρασε ο Φέτελ, ευτυχώς που η επαφή που είχε με τον Φινλανδό της Mercedes δεν του στοίχισε. Όσο και να λέει ο Μπότας πως είχε τη γραμμή του και πως είχε χώρο, στην πραγματικότητα θα μπορούσε να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, καθώς η επαφή έλαβε χώρα στο πίσω μέρος της Ferrari και στο εμπρός της Mercedes. Όχι στα πλευρά…
Πάλι καλά που δεν τιμωρήθηκε και για αυτό ο Μπότας.
Όσον αφορά στη μάχη του με τον Ρικιάρντο, που παρεμπιπτόντως, του χρόνου θα αγωνίζεται για τη Renault, εκεί ο Φινλανδός θα μπορούσε να γλιτώσει την ποινή (όχι πως του στοίχισε, πάντως). Εμπόδισε τον Αυστραλό, είχαν επαφή με ευθύνη του Μπότας και μετά, ενώ ο Φινλανδός είχε τη δυνατότητα να αφήσει τον Ρικιάρντο να τον περάσει, δεν σήκωσε το πόδι από το γκάζι, με αποτέλεσμα να τον προσπεράσει τελικά ο Αυστραλός κανονικά και με τον νόμο.
Αν ο Μπότας είχε αφήσει λοιπόν τον οδηγό της Red Bull, δεν θα είχε δεχτεί ποινή 10δλ., ούτε θα είχαν προστεθεί δύο πόντοι στην άδειά του. Η ποινή, πάντως, δεν του στοίχισε σε τίποτα, καθώς ο οδηγός που ακολουθούσε, ήταν περισσότερο από 10δλ. μακριά.
Στην πράξη δεν υπήρξε μεγάλο αντίκτυπο στον Μπότας, παρά τις αδικαιολογήτως δύο επαφές που είχε με Φέτελ και Ρικιάρντο. Αντιθέτως, ψυχολογικά θα του στοίχισε περισσότερο, καθώς έχασε τρεις θέσεις. Με τραυματισμένο μονοθέσιο η μία; Με τραυματισμένο μονοθέσιο. Αφού με τις αντιδράσεις του ο Μπότας φαίνεται να… λέει στους άλλους οδηγούς, πως τον… «έχουν»!