Γιατί ο Ραϊκόνεν τιμωρήθηκε με ποινή 10δλ.

Γιατί ο Ραϊκόνεν τιμωρήθηκε με ποινή 10δλ.

Μια πολύ σπουδαία προσπάθεια, προκειμένου να φτάσει έως τη δεύτερη θέση, κατέβαλε ο Λιούις Χάμιλτον στον αγώνα που έγινε στην Αγγλία. Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής, λίγες στροφές μετά την εκκίνηση, δέχτηκε την επαφή του Κίμι Ραϊκόνεν και εν συνεχεία «έπεσε» τελευταίος. Πέρασε άνετα, από εκεί και πέρα, τους υπόλοιπους, σαφώς πιο αργούς οδηγούς και σταθεροποιήθηκε […]

Μια πολύ σπουδαία προσπάθεια, προκειμένου να φτάσει έως τη δεύτερη θέση, κατέβαλε ο Λιούις Χάμιλτον στον αγώνα που έγινε στην Αγγλία. Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής, λίγες στροφές μετά την εκκίνηση, δέχτηκε την επαφή του Κίμι Ραϊκόνεν και εν συνεχεία «έπεσε» τελευταίος.

Πέρασε άνετα, από εκεί και πέρα, τους υπόλοιπους, σαφώς πιο αργούς οδηγούς και σταθεροποιήθηκε στην έκτη θέση, πίσω από τις δύο Ferrari, τη μία Mercedes και τις δύο Red Bull. Έκτοτε, μπόρεσε να μειώσει τη διαφορά με τις εισόδους του αλυτάρχη στην πίστα, αλλά και με τη στρατηγική της ομάδας του, που δεν τον έβαλε για δεύτερη φορά στα πιτ, για να αλλάξει τη μέση γόμα του.

Το θέμα μας, πάντως, είναι γιατί ο Ραϊκόνεν τιμωρήθηκε με 10 και όχι με 5δλ. που συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις και τέτοιες επαφές. Δύο είναι οι λόγοι. Όχι τόσο το μπλοκάρισμα του τροχού του Φινλανδού, αλλά φυσικά ο χώρος που του είχε αφήσει ο Χάμιλτον, προκειμένου να πάρει εύκολα τη στροφή.

Αντιθέτως, ο Ραϊκόνεν, δεν αξιοποίησε τον χώρο που του είχε αφήσει ο Βρετανός και έπεσε επάνω του, καταστρέφοντάς του στην ουσία τον αγώνα του. Επειδή λοιπόν ο Χάμιλτον δεν είχε κλείσει τον Φινλανδό και επειδή ο Φινλανδός είχε τον χώρο να πάρει σωστά τη στροφή, αλλά δεν το έκανε, τιμωρήθηκε με διπλάσιο χρόνο ποινής (10δλ. και όχι 5), την οποία και εξέτισε στο πιτ στοπ του.

Μπορεί ο Χάμιλτον να παραπονέθηκε στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα, πως ο Ραϊκόνεν έκανε κάτι επίτηδες, αλλά δεν είχε δίκιο. Ναι, ο Φινλανδός έκανε λάθος υπολογισμό, που έγινε δυσκολότερος από το μπλοκάρισμα του τροχού του. Αλλά δεν το έκανε με σκοπό και αυτό φάνηκε.

Λογικό, έως ένα σημείο και έως ένα όριο το παράπονο του πρωταθλητή από τη μεριά του, αφού κάθε πόντος μετράει. Δεν πήρε κανέναν στην Αυστρία, ενώ στην Αγγλία, θα μπορούσε να διεκδικήσει περισσότερο τη νίκη και όχι έτσι όπως εξελίχτηκαν τα πράγματα. Να είναι αναγκασμένος δηλαδή να περνάει τον έναν αργό οδηγό μετά τον άλλον, χάνοντας πολύτιμο χρόνο, τη στιγμή που ο Σεμπάστιαν Φέτελ από τη μεριά του, είχε όλη την πίστα δική του, στα αρχικά στάδια του αγώνα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ