Μερικές φορές στη Formula 1, διάφορες αποφάσεις, μπορούν να κρίνουν και πρωταθλήματα, μεσομακροπρόθεσμα βεβαίως. Όπως η απόφαση της Mercedes να μην βάλει στα πιτ τον Λιούις Χάμιλτον (ανεξήγητο!) υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ή εκείνης της Ferrari, που δεν έδωσε εντολή στον Κίμι Ραϊκόνεν, ώστε να αφήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ να τερματίσει δεύτερος. Δεύτερος στην […]
Μερικές φορές στη Formula 1, διάφορες αποφάσεις, μπορούν να κρίνουν και πρωταθλήματα, μεσομακροπρόθεσμα βεβαίως. Όπως η απόφαση της Mercedes να μην βάλει στα πιτ τον Λιούις Χάμιλτον (ανεξήγητο!) υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ή εκείνης της Ferrari, που δεν έδωσε εντολή στον Κίμι Ραϊκόνεν, ώστε να αφήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ να τερματίσει δεύτερος.
Δεύτερος στην Αυστρία ήταν ο Φινλανδός και τρίτος ο Γερμανός. Σωστή η απόφαση των Ιταλών, ήταν σπουδαίο fair-play, αλλά κατά προσωπική μου άποψη και το αντίθετο να έκανε, κανείς δεν θα είχε το δικαίωμα να της πει το οτιδήποτε. Ούτως ή άλλως, δύο αυτοκίνητα έχει στο γκριντ, άρα μπορεί να τα διαχειριστεί όπως εκείνη θέλει. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη Ferrari, αλλά για όλες τις ομάδες.
Παραξενεύτηκα που τερμάτισε δεύτερος ο Ραϊκόνεν και τρίτος ο Φέτελ. Ο Γερμανός παλεύει για τον παγκόσμιο τίτλο και όλοι οι πόντοι είναι κρίσιμοι. Και αυτοί που αποσπά και εκείνοι που χάνει. Περίμενα λοιπόν από τη Ferrari, να πει στον Ραϊκόνεν να κάνει λίγο στην… άκρη. Και καλά θα έκανε. Όπως καλά έκανε που δεν έδωσε εντολές.
Οι Ιταλοί κρίνουν τι πρέπει να κάνουν. Αλλά αν τελικά έδιναν εντολές, πάλι κανείς δεν θα μπορούσε να τους πει το οτιδήποτε. Στο παρελθόν έχουν γίνει κάποια τέτοια περιστατικά. Δύο οδηγοί δηλαδή της ίδιας ομάδας να «αλλάζουν» θέσεις. Και καλά έπραξαν. Δύο αυτοκίνητα έχει κάθε ομάδα, η οποία μπορεί να τα διαχειρίζεται, όπως αυτή θέλει.
Και όσον αφορά στη δυσφήμηση του αθλήματος, που ίσως κάποιοι επικαλεστούν, προφανώς αυτό είναι το ελάχιστο… Εδώ έχουν γίνει άλλα κι άλλα. Οι εντολές θα μας πειράξουν;
Πάρα πολύ σπουδαίο λοιπόν το fair-play της Ferrari στην Αυστρία, δείχνει ανωτερότητα, αλλά και το αντίθετο να έκανε, προσωπικά δεν θα δυσφημούσε καθόλου το σπορ και θα έδινε τη δυνατότητα στον Φέτελ να απομακρυνθεί περισσότερο από τον Χάμιλτον, στη μάχη που δίνουν οι δύο οδηγοί για να κατακτήσουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα.