Μια ακατανόητη και προφανώς λανθασμένη ενέργεια έκανε κατά τη διάρκεια του αγώνα στην Ισπανία ο Ρομάν Γκροσζάν. Ο Γάλλος έχασε τον έλεγχο της Haas του, βγήκε εκτός πίστας, αλλά στη συνέχεια μπόρεσε να την επαναφέρει εντός αγωνιστικών ορίων, προκαλώντας το χάος. «Πήρε» μαζί του τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, αλλά και τον Πιερ Γκασλί. Και πάλι καλά […]
Μια ακατανόητη και προφανώς λανθασμένη ενέργεια έκανε κατά τη διάρκεια του αγώνα στην Ισπανία ο Ρομάν Γκροσζάν. Ο Γάλλος έχασε τον έλεγχο της Haas του, βγήκε εκτός πίστας, αλλά στη συνέχεια μπόρεσε να την επαναφέρει εντός αγωνιστικών ορίων, προκαλώντας το χάος. «Πήρε» μαζί του τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, αλλά και τον Πιερ Γκασλί. Και πάλι καλά που τη γλίτωσαν και όλοι οι άλλοι που βρίσκονταν πίσω από τον Γάλλο, που δεν ενήργησε καθόλου σωστά σε αυτή την περίπτωση. Εξ ου και η ποινή τριών θέσεων για τον αγώνα του Μονακό που θα γίνει στις 27 του μηνός.
Ο Γκροσζάν λοιπόν έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, βγήκε εκτός πίστας κατά μεγάλο ποσοστό και αντί να το αφήσει να γυρίσει τελείως, εκείνος τα έκανε όλα λάθος στη συνέχεια. Όχι μόνο λοιπόν δεν άφησε τη Haas να κάνει τε-τα-κε, κάτι που θα διευκόλυνε όλους τους άλλους οδηγούς, αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό, αλλά σπίνιαρε αδικαιολόγητα, με συνέπεια να μπει στην πίστα, προκαλώντας το ατύχημα με τους Χούλκενμπεργκ και Γκασλί.
Συν τοις άλλοις, με τον καπνό που δημιούργησε το σπινιάρισμα από τα ελαστικά του, εμπόδισε και τους οδηγούς που έπονταν και πάλι καλά να λέμε που δεν υπήρχαν κι άλλα συμβάντα που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν το αρχικό.
Λανθασμένη 100% η ενέργεια του Γκροσζάν, που αν για παράδειγμα είχε αφήσει το αυτοκίνητό του να κάνει τε-τα-κε, αφενός δεν θα είχε προκληθεί κανένα ατύχημα, δεν θα είχε εγκαταλείψει κανείς και ο ίδιος θα είχε την ευκαιρία να συνεχίσει τον αγώνα του. Καθώς δεν θα είχε διασχίσει εκείνο το σημείο κάθετα, αλλά θα ήταν εκτός. Απλά τα πράγματα…
Οι άνθρωποι της Haas και ο ίδιος ο Γκροσζάν υπεραμύνθηκαν της ενέργειάς του, αλλά οι κριτές τον τιμώρησαν με ποινή τριών θέσεων για το Μονακό. Μάλιστα, τέτοια κίνηση από έναν οδηγό όταν χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του, σπάνια τη βλέπουμε. Είναι ο εντελώς λάθος τρόπος για το πώς μπορεί να προκαλέσεις ατύχημα. Όχι απλά προκαλείς ατύχημα, αλλά παίρνεις στον… λαιμό σου και άλλους οδηγούς.
Και πάλι καλά – επαναλαμβάνουμε – που οι πιο πίσω οδηγοί ελάττωσαν ταχύτητα και δεν είχαμε περαιτέρω εγκαταλείψεις. Ούτως ή άλλως, με τόσο καπνό μέσα στην πίστα από τα ελαστικά του Γκροσζάν, δεν μπορούσαν να κάνουν και κάτι άλλο. Εν αντιθέσει με τον Γάλλο, που θα μπορούσε να κάνει κάτι άλλο (σ.σ. το σωστό), αλλά προτίμησε να κάνει το εντελώς λάθος.
Όταν το αυτοκίνητο πάει να κάνει τε-τα-κε και πατήσεις φρένο, ο ορμή που έχει εκείνη τη στιγμή το «αντικείμενο», το ωθεί να κάνει «180» (ή «360») αμέσως… Ο Γκροσζάν αντιθέτως, πάτησε γκάζι και με την όποια πρόσφυση που είχαν τα ελαστικά, «οδήγησαν» το αυτοκίνητο μέσα στην πίστα, με συνέπεια να γίνει… χαμός!