Μέσα από τα χέρια τους ξέφυγε το καλό αποτέλεσμα για τους δύο οδηγούς της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν. Αμφότεροι συγκρούστηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Μπακού, τους έγινε επίπληξη και θα ζητήσουν και συγνώμη από όλους, στο εργοστάσιο της ομάδας στην Αγγλία. Το θέμα, πάντως, είναι πως για μια ακόμα φορά […]
Μέσα από τα χέρια τους ξέφυγε το καλό αποτέλεσμα για τους δύο οδηγούς της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν. Αμφότεροι συγκρούστηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Μπακού, τους έγινε επίπληξη και θα ζητήσουν και συγνώμη από όλους, στο εργοστάσιο της ομάδας στην Αγγλία. Το θέμα, πάντως, είναι πως για μια ακόμα φορά ενεπλάκη σε ατύχημα ο Φερστάπεν.
Πάρα πολύ καλός οδηγός, κανείς δεν αντιλέγει, αλλά όταν έχει αναμιχθεί σε τόσα πολλά επεισόδια φέτος, θα πρέπει κάποια στιγμή να σκεφτεί ορθότερα. Το ατύχημα στο Αζερμπαϊτζάν, έχει σηκώσει πολλή κουβέντα. Για το αν έφταιγε ο Ολλανδός, ο Αυστραλός ή και οι δύο.
Κατά προσωπική μου άποψη, το φταίξιμο είναι του Φερστάπεν. Αλλάζει μια φορά τη γραμμή του, αλλάζει δεύτερη και να το αποτέλεσμα. Ο Ρικιάρντο από τη μεριά του, βλέπει αρχικά τον Ολλανδό να πηγαίνει δεξιά, χώνεται αριστερά, αλλά ο Μαξ να σου ξανά αριστερά. Φρενάρει, ο Αυστραλός δεν προλαβαίνει να αντιδράσει και η σύγκρουση έγινε… γεγονός.
Αμφότεροι οι οδηγοί, με δηλώσεις τους στο τέλος του αγώνα ζήτησαν συγνώμη από όλους, παραδέχτηκαν πως έφταιγαν και οι δύο και πως τέτοια πράγματα κάνουν κακό στην ομάδα τους, τη Red Bull. Άρα, πάει… περίπατο η προσωπική άποψη. Και εκεί που φαίνεται πως το συμβάν είναι καθαρά αγωνιστικό, χωρίς υπαιτιότητα κανενός εκ των δύο οδηγών, είναι το γεγονός πως δεν επιβλήθηκε καμία τιμωρία σε κανέναν και δη στον Φερστάπεν (διεξάγονται και γκάλοπ κιόλας στο εξωτερικό και η ευθύνη βαραίνει αυτόν, σύμφωνα με τους ψηφίσαντες).
Επειδή κανείς δεν ξέρει ακριβώς, φαίνεται πως από τη FIA επιτρέπεται η αλλαγή γραμμής κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Άρα, επιτρέπονται δύο αλλαγές γραμμών, ό,τι έκανε δηλαδή ο Ολλανδός στην άτυχη στιγμή του με τον Ρικιάρντο. Τον κράτησε πίσω του την πρώτη φορά, όταν πήγε δεξιά και τον κράτησε πίσω του λίγο πριν την είσοδο της στροφής, όταν έκανε αριστερά.
Από τη στιγμή που κανείς δεν του είπε λοιπόν τίποτα (σ.σ. στον Φερστάπεν), από τη στιγμή που δεν τιμωρήθηκε, από τη στιγμή που κανείς δεν τιμωρήθηκε, αυτό σημαίνει πως επιτρέπεται η μία αλλαγή γραμμής και αν βρίσκεσαι κοντά σε στροφή και φρενάρεις… και μια δεύτερη.
Οι προσωπικές απόψεις είναι πολλές, αλλά εκείνο που μετράει φυσικά είναι οι αποφάσεις των αγωνοδικών. Αφού λοιπόν δεν τιμώρησαν τον Φερστάπεν, καθώς αυτή η γνώμη υπερισχύει σε μια ευρύτερη εικόνα στον χώρο της Formula 1, αυτό σημαίνει πως σε παρεμφερή περιστατικά δεν θα υπάρξει τιμωρία και αυτό αφορά όλους τους οδηγούς και όχι μόνον εκείνους της Red Bull.