Ο γιος του Μίκαελ Σουμάχερ θα είναι ένας από τους εφεδρικούς οδηγούς της Ferrari, παρά το γεγονός ότι θα αγωνισθεί στο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2022 με την Haas,
Ο γιος του Μίκαελ Σουμάχερ, Μικ, θα είναι ένας από τους εφεδρικούς οδηγούς της Ferrari, παρά το γεγονός ότι θα αγωνισθεί στο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2022 με την Haas, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του διευθυντή της ομάδας της Scuderia, Ματία Μπινότο.
«Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ήδη, ένας οδηγός Ferrari. Είναι μέλος της Ακαδημίας Οδηγών Ferrari και, όπως επαναλαμβάνουμε, αυτή η ακαδημία υπάρχει για να εντοπίσει μελλοντικούς οδηγούς Ferrari», εξήγησε ο Μπινότο σε μια τηλεδιάσκεψη και πρόσθεσε: «Εάν είσαι μέρος του και είσαι επιτυχημένος, σίγουρα θα έχεις ευκαιρίες».
Σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι μια ενθάρρυνση μετά την πρώτη σεζόν του Σουμάχερ στην κορυφαία κατηγορία, το 2021. Ο Ιταλός παράγοντας, πιστεύει ότι «ο Γερμανός (19ος και προτελευταίος οδηγός, χωρίς βαθμούς στο τιμόνι της Haas) βελτιώθηκε, όχι μόνο σε επίπεδο συνέπειας αλλά και σε ταχύτητα».
Ο Μικ, ο οποίος θα γίνει 23 ετών στις 22 Μαρτίου, θα αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού (σ.σ. που συνίσταται στην αντικατάσταση των βασικών εάν είναι άρρωστοι ή τραυματίες) στα 11 από τα 23 Grand Prix που είναι προγραμματισμένα για την επόμενη χρονιά, εναλλάξ με τον Ιταλό, Αντόνιο Τζιοβινάτσι.
Το 2022, θα κάνουν την εμφάνιση τους στις πίστες, εντελώς νέα μονοθέσια της F1, μετά από μια ανατροπή στους τεχνικούς κανονισμούς και η Ferrari έχει αφιερώσει τους περισσότερους πόρους της, εφέτος, σ΄ αυτήν την κατεύθυνση.
Το αυτοκίνητο, σχεδιάσθηκε με «πιο ανοιχτό μυαλό από πριν» και ενσωματώνει «πολλές καινοτομίες», δήλωσε ο Μπινότο, ο οποίος παραμένει προσεκτικός σχετικά με τις προοπτικές της Scuderia.
«Μπορούμε να πούμε ότι το έργο προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και ότι πετυχαίνουμε τους στόχους μας», τονίζει ο έμπειρος παράγοντας και συνέχισε: «Ελπίζουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και σε θέση να κερδίζουμε αγώνες. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να παλέψουμε για το πρωτάθλημα; Ως έχει, η διαφορά είναι ακόμα σημαντική (σ.σ. με τις κορυφαίες ομάδες Mercedes και Red Bull), αλλά είναι μέρος του DNA της Ferrari να μπορεί να παλεύει για pole positions και νίκες».