Η μάχη του αιώνα – Ο Φερστάπεν νέος βασιλιάς της Formula 1

Η μάχη του αιώνα – Ο Φερστάπεν νέος βασιλιάς της Formula 1

Αγώνας ΜΥΘΟΣ και Φερστάπεν νέος πρωταθλητής της Formula 1. Απίθανα πράγματα στο Άμπου Ντάμπι, νέος βασιλιάς ο Ολλανδός.

Αυτό το πρωτάθλημα δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερο φινάλε! Ένας ΜΥΘΙΚΟΣ, ένας ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ αγώνας στην ιστορία της Formula 1 άξιζε να έχει αυτό το τέλος. Δύο απίστευτοι οδηγοί σε μια μάχη άνευ προηγουμένου. Ο Λιούις Χάμιλτον κρατούσε για 58 γύρους το όγδοο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του, αλλά ο Μαξ Φερστάπεν «χτύπησε» την κρίσιμη στιγμή και έγινε ο νέος Βασιλιάς της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μια απίστευτη χρονιά ανάμεσα σε αυτούς τους δύο βρήκε νικητή τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull, ο οποίος έγινε ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 σε ηλικία 23 ετών και στέρησε από τον Βρετανό να γίνει ο κορυφαίος στις κατακτήσεις, με τον Χάμιλτον να μένει στα εφτά, όσα και ο Σουμάχερ.

Έτσι, ο Φερστάπεν γίνεται ο μοναδικός στην υβριδική εποχή που κατακτά το πρωτάθλημα, καθώς στις εφτά προηγούμενες χρονιές ο Χάμιλτον κατέκτησε έξι και ο Ρόσμπεργκ ένα, αμφότεροι με τη Mercedes η οποία ωστόσο διατήρησε τα πρωτεία στους κατασκευαστές για όγδοη σερί σεζόν.

Κυρίαρχος Χάμιλτον, τα άλλαξε όλα ο Λατίφι

Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε την ιδανική εκκίνηση, προσπερνώντας στα πρώτα κιόλας μέτρα τον Φερστάπεν. Ο Ολλανδός έδειχνε νευρικός και αγχωμένος, με την εμπειρία του Βρετανού να κάνει αμέσως τη διαφορά. Ο οδηγός της Mercedes έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο και να δείχνει ασταμάτητος. Στον 11ο γύρο η απόσταση είχε ανοίξει ήδη στα 4.4 δευτερόλεπτα, με τον Χάμιλτον να έχει μάλιστα τη μεσαία γόμα αντί της μαλακής που χρησιμοποίησε ο Ολλανδός, κάτι που του έδινε ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα.

Στο τέλος του 13ου γύρου, ο Φερστάπεν ακολούθησε τη μοναδική στρατηγική που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα, μπαίνοντας στα πιτς για να βάλει την σκληρή γόμα. Ωστόσο, το ίδιο έκανε στον επόμενο γύρο και ο Χάμιλτον, με τη διαφορά τους να πέφτει απλώς από τα 6.5 στα 5 δευτερόλεπτα. Ο Βρετανός συνέχιζε να κυριαρχεί μέσα στην πίστα, με τη Red Bull να ρίχνει στο τραπέζι το χαρτί «Σέρχιο Πέρες» για να βοηθήσει τον Φερστάπεν.

Ο Μεξικανός κλήθηκε να καθυστερήσει τον Χάμιλτον και τα κατάφερε σχεδόν στο απόλυτο. Ο teammate του του «υποκλήθηκε» αποκαλώντας τον «Βασιλιά», με τη διαφορά από τα 8¨ να πέφτει στα 1.2 ανάμεσα στον Βρετανό και τον Φερστάπεν. Στον 260 γύρο ήρθε η πρώτη εγκατάλειψη του Grand Prix και δυστυχώς ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ολοκλήρωσε με άσχημο τρόπο την λαμπρή καριέρα του στη Formula 1.

Ο Χάμιλτον δεν αντιμετώπιζε καμία δυσκόλια στο να διατηρήσει τα πρωτεία και βάδιζε προς ολοταχώς στον όγδοο τίτλο της καριέρας του. Ο Φερστάπεν δεν μπορούσε με τίποτα να απειλήσει τον Βρετανό και μόνο ένα safety car ίσως να άλλαζε την κατάσταση. 15 γύρους πριν το τέλος η διαφορά είχε ανοίξει στα 14¨ μετά το 2ο πιτ στοπ του Ολλανδού, ο οποίος έβαλε μια φρέσκια σκληρή γόμα, αλλά και πάλι δεν μείωνε στον ρυθμό που θα έπρεπε από τον Χάμιλτον για να τον απειλήσει στους τελευταίους γύρους. Ο Βρετανός μάλιστα αύξησε και τη διαφορά έξι γύρους πριν το φινάλε, πηγαίνοντάς την στα 11.6.

Το απρόβλεπτο που περίμενε ο Φερστάπεν συνέβη στον 530 γύρο, όταν ο Λατίφι έχασε τον έλεγχο της Williams και βρέθηκε στο τείχος. Το safety car έκανε την εμφάνισή του, με τον Ολλανδό να προλαβαίνει να βάλει τη μαλακή γόμα, κάτι που δεν κατάφερε ο Χάμιλτον, γεγονός που επέφερε τον εκνευρισμό του σε ένα team radio.

Οι οδηγοί κινούνταν για τέσσερις γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με το ενδεχόμενο ο αγώνας να τερματίζει υπό αυτό το καθεστώς να βρίσκεται πολύ ψηλά. Ωστόσο, θα ήταν κρίμα για το πρωτάθλημα να κριθεί έτσι, με τους αγωνοδίκες να το αποσύρουν στο τέλος του 57ου γύρου, κάτι που θα σήμαινε πως ο Χάμιλτον θα έπρεπε να υπερασπισπεί τη θέση του απέναντι στον Φερστάπεν, έχοντας μια φθαρμένη σκληρή γόμα έναντι μιας φρέσκιας μαλακής του αντιπάλου του.

Το πλεονέκτημα του Ολλανδού και η ευκαιρία να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής δεν μπορούσε να χαθεί, με τον Φερστάπεν να βουτά στα φρένα της 5ης στροφής και να παίρνει την πρώτη θέση, την οποία διατήρησε μέχρι το τέλος και έγινε ο νέος Βασιλιάς της Formula 1, αποχαιρετώντας την υβριδική εποχή με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari.

Τα αποτελέσματα του αγώνα

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ