Χάμιλτον – «Το φετινό μονοθέσιο είναι μια… τεράστια ντίβα»

Χάμιλτον – «Το φετινό μονοθέσιο είναι μια… τεράστια ντίβα»

Ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για τις αλλαγές που έχουν επηρεάσει τη Formula 1 τη φετινή σεζόν, ενώ χαρακτήρισε το μονοθέσιό του ως... τεράστια ντίβα.

Η Formula 1 έχει στην τελική ευθεία καθώς πλέον απομένουν μόνο δύο αγώνες ώστε να μάθουμε τον νέο πρωταθλητή, με τη μάχη του τίτλου να κρίνεται ανάμεσα στον πρωτοπόρο Μάξ Φερστάπεν και τον Λιούις Χάμιλτον.

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στα μονοθέσια τη φετινή σεζόν μας έχουν χαρίσει συναρπαστικούς αγώνες καθώς τα μονοθέσια χρειάζονται συνεχώς ρυθμίσεις ώστε να παραμένουν ανταγωνιστικά, χωρίς όμως πάντα να είναι αυτό εφικτό.

Μάλιστα, ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, είχε χαρακτηρίσει το μονοθέσιο του 2017 ως «ντίβα», με τον Λιούις Χάμιλτον, σε δηλώσεις του στο πλαίσιο του GP του Κατάρ, έδωσε στο τωρινό του μονοθέσιο τον τίτλος της «τεράστιας ντίβας»!

Οι δηλώσεις του Λιούις Χάμιλτον:

«Μπορώ να πω πως είμαι πιο αφοσιωμένος από ποτέ στην οδήγηση. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το επίπεδο οδήγησής μου. Αλλά αυτό που έχω δει εγώ και η ομάδα μου είναι πως το μονοθέσιο είναι πολύ δύσκολο να το στήσεις και να το ρυθμίσεις.

Δεν θυμάμαι ποια χρονιά ήταν που ο Τότο είχε πει το μονοθέσιό μας ντίβα, όμως το φετινό είναι μια »τεράστια ντίβα». Είναι όλο και πιο δύσκολο να φέρουμε το μονοθέσιο στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας. Όταν δεν συμβαίνει αυτό, τότε περιορίζουμε τις δυνατότητές μας.

Έτσι, δεν μπορώ να μεγιστοποιήσω τη δική μου απόδοση και είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρούμε το σωστό δρόμο. Στη Βραζιλία έφερα το μονοθέσιο ακριβώς εκεί που ήθελα. Αυτό έχει συμβεί ξανά μία ή δύο φορές φέτος».

Για τις αλλαγές στους φετινούς κανονισμούς: «Γνωρίζαμε πως θα χάσουμε μεγάλα επίπεδα κάθετης δύναμης και όταν μάθαμε τα ακριβή νούμερα άλλαξαν όλα τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου. Δουλεύαμε τόσα χρόνια να φέρουμε το μονοθέσιο σε ένα συγκεκριμένο παράθυρο λειτουργίας και ήταν εφιάλτης ώστε να κάνουμε όλες τις απαραίτητες αλλαγές.

Έπρεπε να βρούμε τρόπους να λειτουργήσουμε με λιγότερη αεροδυναμική. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που το έκαναν πιο δύσκολο από ποτέ. Το φετινό είναι το δυσκολότερο μονοθέσιο να στήσουμε και έχω ξοδέψει πολλές ώρες στον προσομοιωτή. Αλλά και πάλι δεν μπορείς να έχεις ακριβή δεδομένα. Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα δεδομένα που έχουμε και τις αποφάσεις που παίρνουμε».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ