Οι ομάδες της Formula 1 δοκίμασαν πολλές νέες τεχνολογίες και ρυθμίσεις στα δύο τετραήμερα δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης. Ας δούμε τα τελευταία συμπεράσματα λίγες μέρες πριν από το πρώτο Grand Prix της χρονιάς.
Οι δύο καλύτερες περσινές ομάδες Mercedes και Ferrari, φάνηκαν ισχυρές στις δύο περιόδους δοκιμών (δύο τετραήμερα) που έγιναν στην πίστα Catalunya της Βαρκελώνης, που αποτελούν την πρόβα τζενεράλε των ομάδων της Formula 1.
Ο Φέτελ έκανε τον ταχύτερο γύρο για την Ferrari (1:17.182). Όμως οι χρονομετρημένοι γύροι δεν λένε όλη την ιστορία… H Ferrari πέτυχε τους γρήγορους αυτούς χρόνους της, με τα νέα πολύ μαλακά ελαστικά, την ώρα που η Mercedes δεν τα χρησιμοποίησε καν.
Τα Ασημένια Βέλη όχι μόνο έδειχναν πολύ πιο γρήγορα με τη σκληρή γόμα ελαστικών, αλλά ήταν και η μόνη ομάδα της οποίας τα μονοθέσια κατέγραψαν πάνω από 1000 χρονομετρημένους γύρους.
Η νέα Red Bull, έδειξε επίσης αξιοπιστία και ταχύτητα δίνοντας την εντύπωση πως θα μπορέσει συχνά να παλέψει για νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που αρχίζει σε λίγες μέρες στην Μελβούρνη.
Πίσω από τις τρεις ομάδες που έδειξαν την καλύτερη εικόνα, συνωστίζονται άλλες τέσσερις με λίγες διαφορές μεταξύ τους και την Haas να εμφανίζεται σαν το «Μαύρο Άλογο».
Η συνεργασία της Toro Rosso με την Honda, ξεκίνησε πολλά υποσχόμενη με τα μονοθέσια να δείχνουν επαρκή αξιοπιστία και ταχύτητα. Οι McLaren και Renault, έδειξαν κάποιες εντυπωσιακές αναλαμπές, αλλά οι δύο περίοδοι δοκιμών διακόπηκαν από αστοχίες και βλάβες τόσο εντός όσο και εκτός πίστας, με τις δύο ομάδες να φεύγουν από την πίστα της Βαρκελώνης με τους λιγότερους γύρους από όλες. Όσον αφορά την Force India, δεν έδειξε κάτι το ιδιαίτερο και οι ελπίδες των ροζ μονοθέσιων για κάτι καλύτερο βασίζεται στις βελτιώσεις που θα έρθουν στην Αυστραλία.
Σε λίγο χειρότερη μοίρα φαίνεται να είναι οι Sauber και Williams, με τους τεχνικούς των δύο ομάδων να έχουν αρκετή δουλειά να θέλουν να παρουσιάσουν κάτι καλύτερο από αυτό που είδαμε στην Βαρκελώνη.
Παρόλα αυτά οι εμφανίσεις και οι αποδόσεις αυτές μπορεί να παραπλανούν… Με νέο εξοπλισμό να βρίσκεται ήδη καθοδόν προς Αυστραλία για τις ομάδες, υπάρχουν ακόμα μεγάλα ερωτηματικά. Ερωτηματικά όπως η μέγιστη ταχύτητα των μονοθέσιων της Mercedes και η πραγματική σειρά κατάταξης.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Η θερμοκρασία ανεβαίνει καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο πρώτο Grand Prixτης χρονιάς στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, με τα φώτα εκκίνηση να σβήνουν στις 25 Μαρτίου