Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, μίλησε για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα.
Στον OVER FM 104,9 και το δημοσιογράφο Γιάννη Σταυρόπουλο, παραχώρησε συνέντευξη ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, σχολιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την επαναφορά του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC.
Αναλυτικά όσα είπε ο Λευτέρης Αυγενάκης:
«Από την πρώτη στιγμή τόνισα ότι θα υπηρετήσω όλα τα αθλήματα, μικρά ή μεγάλα, δημοφιλή ή λιγότερο δημοφιλή. Έτσι, λοιπόν, με επιμονή και στοχευμένες ενέργειες, καταφέραμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή έκβαση, δηλαδή, να ξαναβάλουμε το Ράλλυ Ακρόπολις στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου motorsport.
Από την πρώτη στιγμή προσπαθήσαμε να θεραπεύσουμε τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπιζε ο χώρος, τις εντάσεις και να αμβλύνουμε τις γωνίες που υπήρχαν μεταξύ στελεχών, με δικαστικές αποφάσεις να εκκρεμούν, με μια κακή εικόνα στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Όλα αυτά είχαν δημιουργήσει ένα άσχημο κλίμα για την ανάπτυξη του motorsport στη χώρα μας.
Συστήσαμε μια ευέλικτη ομάδα, που η σύνθεσή της είναι τέτοια ώστε να εμπλέξει όλους όσοι έχουν σχέση με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Mε επικεφαλής τον Τάκη Πουρναράκη και βέβαια με τη συνεργασία όλων των θεσμικών οργάνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και φυσικά και της ΟΜΑΕ, χωρίς καμία διάθεση να πνιγείι ή να καπελωθεί ο θεσμικός της ρόλο, αλλά αντιθέτως με σκοπό να ενώσουμε δυνάμεις, να θεραπεύσουμε πληγές και να φέρουμε αποτέλεσμα άμεσα.
Κάναμε μια σιωπηλή και αποτελεσματική δουλειά σε συνεργασία με τη FIA. Βρέθηκα ο ίδιος στο Παρίσι γι’ αυτό το λόγο. Παράλληλα φιλοξενήσαμε στη χώρα μας στελέχη του Promoter του WRC, με κατάληξη το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπογράψαμε και έγινε πράξη η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Το Μνημόνιο αυτό καθορίζει τους όρους συνεργασίας του Promoter με την Οργανωτική Επιτροπή, σχετικά με την παρουσία του Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), ως αναπληρωματικού αγώνα για το 2021 ή σαν κανονικό αγώνα στο πρόγραμμα του 2022.
Έχω βάσιμες ελπίδες -τολμώ να πω και ενδείξεις- ότι ως πρώτο αναπληρωματικό μέλος θα κληθούμε να αναλάβουμε διοργάνωση για το 2021.
Ταυτόχρονα, το Μνημόνιο περιγράφει τα βήματα που θα ακολουθηθούν ώστε να εξασφαλιστεί, σε μόνιμη βάση, η παρουσία του εθνικού μας αγώνα στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα επόμενα χρόνια (κατόπιν της απαραίτητης αξιολόγησης της οργανωτικής δομής και του σχεδιασμού του αγώνα από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου).
Η Ελλάδα πλέον προνοεί και δημιουργεί γεγονότα και δεν παρακολουθεί απλώς τις εξελίξεις. Είμαι οπαδός και ο ίδιος του μηχανοκίνητου και πιστεύω στην τεράστια αναπτυξιακή δυνατότητα ενός εμβληματικού παγκόσμιου γεγονότος με τεράστια τουριστική προβολή για τη χώρα μας.
Στόχος της Επιτροπής είναι και η προώθηση μηνυμάτων ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς και ως προς αυτό έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία. Γι’ αυτό το λόγο και η επιτροπή που συστήσαμε δίνει ιδιαίτερο βάρος στο συγκεκριμένο τομέα και στοχεύουμε να τρέξουμε δράσεις σε όλη την περιφέρεια, ώστε να επικοινωνήσουμε στις νεαρές ηλικίες τη σημασία της ασφαλούς οδήγησης και να καλλιεργήσουμε τέτοια παιδεία».