Μετά από πολυετή επιτυχημένη κυκλοφορία, μία νέα V7 γεννιέται. Νέος υψηλής απόδοσης κινητήρας 850 κ.εκ., 65 ίππων. Η νέα V7 είναι ταχύτερη, πιο άνετη και αναβαθμισμένη, διατηρώντας τον χαρακτήρα και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζουν κάθε Moto Guzzi.
Περισσότερα από 50 χρόνια έχουν περάσει από την παραγωγή της πρώτης V7 και η Moto Guzzi παρουσιάζει με υπερηφάνεια, μια νέα, σημαντική εξέλιξη στην ιστορία του μοντέλου, που αποτελεί σύμβολο των ιταλικών μοτοσυκλετών σε όλο τον κόσμο.
Η ανανέωση είναι τόσο βαθιά, που η προοδευτική αρίθμηση σε λατινικούς αριθμούς, η οποία έχει χαρακτηρίσει τα διάφορα στάδια εξέλιξης του μοντέλου από την επιστροφή του στην αγορά το 2007, απαλείφεται. Ωστόσο, η προσωπικότητα και η αυθεντικότητα παραμένουν ανέπαφες, αξίες που αντέχουν στον χρόνο και έχουν ενσωματωθεί στον γενετικό κώδικα κάθε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi.
Δύο θα είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις: η κυρίαρχη V7 Stone με το έντονο και μινιμαλιστικό της στυλ, πλαισιώνεται από τη V7 Special, με τις κλασικές και κομψές γραμμές της.
Ο νέος κινητήρας Moto Guzzi κάνει το ντεμπούτο του στη νέα V7 και αποτελεί συνέχεια του κινητήρα της V85 TT. Είναι ο νεότερος και πιο σύγχρονος κινητήρας που έχει κατασκευαστεί στο Mandello και εγγυάται καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη συνολική απόδοση, με στόχο να προσφέρει απολαυστική εμπειρία οδήγησης, διασκέδαση και αξιοπιστία.
Αποδίδει κατά 25% περισσότερη μέγιστη ισχύ, ανεβαίνοντας από τα 52 hp στις 6200 σ.α.λ. στη νέα τιμή των 65 hp στις 6800 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά, ανεβαίνοντας από τα 60 Nm στις 4250 σ.α.λ. στην εντυπωσιακή τιμή των 73 Nm στις 5000 σ.α.λ., με περισσότερο από το 80% της ροπής, να είναι διαθέσιμο στις 3000 σ.α.λ.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, το νέο μοντέλο του Mandello διαθέτει πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό και χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ωριμότητα. Η ωριμότητα αυτή είναι επίσης εμφανής και στο αισθητικό αποτύπωμα του μεγαλύτερου κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει με τα μεγάλων διαστάσεων και διαφορετικής διάταξης τελικά της εξάτμισης. Η πίσω όψη τονίζει τον ενισχυμένο άξονα τελικής μετάδοσης και τον φαρδύτερο πίσω τροχό, καθώς και τα πιο στιβαρά πίσω αμορτισέρ της Kayaba.
Τα κομψά πλαϊνά καπάκια είναι νέας σχεδίασης, όπως και το πιο κοντό πίσω φτερό. Είναι στοιχεία που, μαζί με τη νέα εξάτμιση, δίνουν στη νέα “οκτώμισi” μια ανανεωμένη και πιο ελκυστική εμφάνιση.
Πολλά νέα χαρακτηριστικά έχουν προστεθεί για βελτίωση της σταθερότητας και της άνεσης, διατηρώντας αναλλοίωτο το παροιμιώδες κράτημα του πλέον εμπορικού μοντέλου της Moto Guzzi.
Το πλαίσιο έχει επίσης αναβαθμιστεί, με την προσθήκη ατσάλινων ενισχύσεων στον λαιμό του τιμονιού, ενώ το νέο ζεύγος των πίσω αμορτισέρ μεγαλύτερης διαδρομής και η νέα σέλα δύο επιπέδων εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση. Στην ίδια κατεύθυνση είναι και οι ολοκαίνουριες βάσεις των μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Η Moto Guzzi V7 Stone έχει εφοδιαστεί με νέο full LED φωτισμό, με προβολέα που περιλαμβάνει φώτα ημέρας στο σχήμα του αετού της Moto Guzzi. Ο νέος πίνακας οργάνων, σε απόλυτη συμφωνία με τη μινιμαλιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, είναι πλήρως ψηφιακός και συγκεντρώνεται σε ένα στρογγυλό όργανο. Νέες είναι και οι σπορ ζάντες αλουμινίου της Stone, ενώ ο πίσω τροχός συνδυάζεται με φαρδύτερο ελαστικό διαστάσεων 150/70.
Η V7 Special διατηρεί τα κομψά διπλά αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο), καθώς και τους κλασικούς ακτινωτούς τροχούς.
Η V7 θα διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, τον ρυθμιζόμενο έλεγχο πρόσφυσης MGCT, ο οποίος μπορεί να απενεργοποιηθεί. Θα διατίθεται και σε έκδοση μειωμένης ισχύος, συμβατή με τους περιορισμούς που αφορούν στην οδήγηση με άδεια Α2, ιδανική επιλογή για τους νέους Guzzisti.
Η V7 Stone προτείνει τρία χρώματα με σατινέ φινίρισμα: μαύρο “Nero Ruvido”, γαλάζιο “Azzurro Ghiaccio” και πορτοκαλί “Arancione Rame”. Οι χρωματικές επιλογές για την V7 Special, την έκδοση δηλαδή που εκφράζει απόλυτα την κομψότητα και τη φιλοσοφία του πρώτου μοντέλου V7, είναι οι μπλε “Blu Formale” και γκρι “Grigio Casual”.