Ο Λάντο Νόρις πήρε την νίκη στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι και χάρισε το πρωτάθλημα στην McLaren μετά από 26 χρόνια
Ο Λάντο Νόρις ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, του τελευταίου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2024. Αφού άντεξε στην πίεση που του άσκησαν οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ με τις δύο Ferrari, ενώ νωρίτερα είχε προηγηθεί η σύγκρουση των Πιάστρι και Φερστάπεν στον πρώτο γύρο (ο Αυστραλός έμεινε εκτός 10άδας), ο Νόρις χάρισε στη McLaren το πρώτο της παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το 1998, δηλαδή, μετά από 26 ολόκληρα χρόνια.
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές (από το 1966) στη Formula 1, και πρώτο της στον 21ο αιώνα. Για να συμβεί αυτό χρειάστηκε η τρομερή εμφάνιση του Λάντο Νόρις στο 24ο γκραν πρι και τελευταίο της εφετινής σεζόν, που διεξήχθη στο Άμπου Ντάμπι.
Ο 25χρονος Βρετανός πιλότος χωρίς να κάνει το παραμικρό λάθος χάρισε στη McLaren τη νίκη που χρειαζόταν για να πάρει τον τίτλο, μετά την καταστροφική για τον Όσκαρ Πιάστρι σύγκρουσή του με τον Μαξ Φερστάπεν στην πρώτη στροφή. Η εξέλιξη αυτή, για την οποία ο Φερστάπεν δέχθηκε ποινή στάσης 10» στα πιτς, έριξε τον Πιάστρι στην τελευταία θέση.
Την ίδια στιγμή, ο Λεκλέρ με μία εντυπωσιακή επίθεση που ξεκίνησε από την 19η θέση έφτασε στην 3η, γεγονός που σήμαινε ότι ο Νόρις δεν είχε την πολυτέλεια να χάσει τη νίκη προκειμένου να εξασφαλίσει τον τίτλο για την ομάδα του Ουόκινγκ.
Επίσης εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Λιούις Χάμιλτον, με διαφορετική στρατηγική από τη Mercedes, με τον Βρετανό να φτάνει στην 4η θέση από την 16η, προσπερνώντας τον ομόλογό του Τζορτζ Ράσελ στον τελευταίο γύρο για να αποχαιρετίσει με μία αξιόλογη εμφάνιση τη γερμανική ομάδα μετά από 12 ολόκληρα χρόνια.
Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Μαξ Φερστάπεν, αφότου εξέτισε την ποινή των 10» στα πιτς, ενώ ο Πιέρ Γκασλί με την 7η θέση κέρδισε τον 8ο Νίκο Χούλκενμπεργκ και η Alpine τη Haas F1 στη μάχη για την 6η θέση των κατασκευαστών.
Ο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin F1 και ο Πιάστρι έφτασε στην 10η θέση για έναν επιπλέον βαθμό, που εντέλει, χάρη στον Νόρις, δεν χρειάστηκε στη McLaren.