O Ενρίκο Καρντίλε φεύγει από την Ferrari όπως η ίδια επιβεβαίωσε και καταλήγει στην Aston Martin.
Η Ferrari επιβεβαίωσε ότι ο Ενρίκο Καρντίλε αποχωρεί άμεσα από τη θέση του τεχνικού διευθυντή στον τομέα του σασί, βάζοντας τέλος στη θητεία του στην ιταλική ομάδα ύστερα από δύο δεκαετίες. Ο Καρντίλε εντάχθηκε στη «σκουντερία» το 2005 και δούλεψε πάνω σε μονοθέσια που έφεραν νίκες σε αγώνες 24 ωρών, όπως αυτούς στο Λε Μαν και την Ντεϊτόνα.
Στη συνέχεια έγινε επικεφαλής αεροδυναμικής εξέλιξης το 2016 και, αφού εργάστηκε σε διάφορα πόστα μετά απ’ αυτό, ανέλαβε επικεφαλής του τομέα σασί το 2021, μια θέση στην οποία συνέχισε, όταν έγινε επίσης τεχνικός διευθυντής σασί και αεροδυναμικής το 2023.
Τώρα, όμως, ανακοινώθηκε ότι ο Καρντίλε ενημέρωσε για την αποχώρησή του, με τον επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, να αναμένεται πως θα επιβλέπει προσωρινά τον τομέα του σασί. Η άμεση αποχώρηση του Καρντίλε θα αποτελέσει πλήγμα για τη Ferrari, η οποία περνάει… δύσκολες στιγμές στη Φόρμουλα Ένα, καθώς η τελευταία αναβάθμιση του μονοθεσίου της δεν έχει αποδώσει αυτά που ήλπιζαν οι άνθρωποι των «κόκκινων».
Ενώ ο επόμενος προορισμός του Καρντίλε δεν έχει αποκαλυφθεί, δημοσιεύματα διεθνών ΜΜΕ συνδέουν τον Ιταλό με μετακίνηση στην Aston Martin, μια ομάδα που πρόσφατα προσέλαβε τον πρώην επικεφαλής μονάδας ισχύος της Mercedes, Άντι Κάουελ, ως διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, αντικαθιστώντας τον Μάρτιν Γουίτμαρς.
Στο μεταξύ, και η Ferrari έκανε πρόσφατα τις δικές της… μεταγραφές, επιβεβαιώνοντας τον Μάιο ότι ο Λοΐκ Σερά θα ενταχθεί τον Οκτώβριο στην ομάδα ως επικεφαλής μηχανικού επιδόσεων σασί. Στο παρελθόν ο Γάλλος ήταν διευθυντής απόδοσης στη Mercedes. Άλλη μια προσθήκη στη Ferrari τον Οκτώβριο θα είναι ο Ζερόμ ντ’Αμπρόσιο. Ο Βέλγος παλαίμαχος οδηγός αγώνων θα αναλάβει αναπληρωτής επικεφαλής ομάδας, αφού αποχώρησε από τη θέση του επικεφαλής του προγράμματος νεαρών οδηγών στη Mercedes.
Στα μισά της σεζόν του 2024, η Ferrari είναι δεύτερη στην κατάταξη των κατασκευαστών, ωστόσο έχει προβάδισμα μόλις επτά βαθμών από την τρίτη McLaren (σ.σ. 302 έναντι 295), ενώ σε ανοδική πορεία βρίσκεται η τέταρτη Mercedes (221).