Super Bowl: Προκαλεί… ίλιγγο το ποσό για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου

Είναι ποσά που προκαλούν ίλιγγο, αλλά… υπάρχει λόγος

Πρόκειται για ένα από τα πιο διάσημα και πολυκερδή αθλητικά γεγονότα της σεζόν σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Πρόκειται για τον τελικό του NFL, του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου, αυτό που οι Αμερικάνοι αποκαλούν «football» σε αντίθεση με το «soccer», αυτό δηλαδή που εμείς αποκαλούμε ποδόσφαιρο.

Διαβάστε επίσης: Ο χρόνος για τις κινήσεις στην… σκακιέρα

Το πόσο «διάσημο» είναι το Super Bowl σε ολόκληρο τον πλανήτη μπορεί να το καταλάβει κανείς από τα αδιανόητα ποσά που δαπανούνται κάθε χρόνο για μια μόλις βραδιά. Για έναν μόνο αγώνα.

Μάλιστα, αν και οι παίκτες των ομάδων είναι οι πρωταγωνιστές του αθλήματος, όσον αφορά στο Super Bowl τα φώτα της δημοσιότητα πέφτουν… περισσότερο σε διάφορους εξωγηπεδικούς παράγοντες.

Για παράδειγμα, στους καλλιτέχνες που θα εμφανιστούν στο… πιο διάσημο ημίχρονο σε αθλητικό γεγονός, το γνωστό Super Bowl halftime show. Φέτος αυτό το ρόλο έχει αναλάβει ο Usher.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει την περσινή εμφάνιση της Ριάνα, όταν από τη σκηνή του Super Bowl ανακοίνωσε τη δεύτερη εγκυμοσύνη της;

Εξίσου αναμενόμενες είναι και οι διαφημίσεις, ένα βασικό στοιχείο της Κυριακής του Super Bowl.

Μάλιστα, τόσο η συναυλία του ημιχρόνου, όσο και οι διαφημίσεις προσελκύουν ακόμη και όσους δεν ενδιαφέρονται για το άθλημα αυτό καθαυτό. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που το παρακολουθούν τόσοι εκατομμύρια άνθρωποι κάθε χρόνο: Πολύ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων δεν ενδιαφέρονται για το άθλημα, αλλά για όλα τα γύρω γύρω…

Είναι (πάρα) πολλά τα λεφτά

Όπως είναι αναμενόμενο, η υψηλή τηλεθέαση μεταφράζεται και σε… πολύ μεγάλα έσοδα, αφού το Super Bowl παρέχει τον πιο ακριβό τηλεοπτικό χρόνο στην ιστορία της τηλεόρασης.

Το 2024, η τιμή για μια διαφημιστική θέση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl έχει εκτοξευθεί, ζητώντας το ιλιγγιώδες ποσό των… 7 εκατομμυρίων δολαρίων για ένα μόλις μισό λεπτό τηλεοπτικού χρόνου.

Κι αν το ποσό αυτό μοιάζει να είναι πέρα από την λογική, ο λόγος είναι απλός: Δεν υπάρχει πιο σίγουρος τρόπος για να προσεγγίσει κάποιος περισσότερους ανθρώπους από το Super Bowl, και το κομμάτι κάθε άλλης πίτας συρρικνώνεται συνεχώς.

 

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από