Ζέρβας: «Το γήπεδο του ΠΑΟΚ θα εξυπηρετείται από το Μετρό»

Ζέρβας: «Το γήπεδο του ΠΑΟΚ θα εξυπηρετείται από το Μετρό»

Για δύο σπουδαία έργα που εξελίσσονται στην περιοχή της Τούμπας, έκανε λόγο ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Για την πρόοδο που σημειώνεται για την ανακατασκευή της Τούμπας, μίλησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, καθώς και για άλλες δράσεις του Δήμου εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κωνσταντίνου Ζέρβα στον ραδιοφωνικό σταθμό Libero:

Για την αντιμετώπιση του κορονοϊου στην Ελλάδα: Παρότι δε θεωρούμαστε πολύ πειθαρχημένος λαός, συνταχθήκαμε όλοι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και στη χώρα και στη Θεσσαλονίκη. Κάναμε αυτό που έπρεπε απέναντι σε έναν στόχο, για να νικήσουμε κάτι που έχουμε απέναντι μας. Φερθήκαμε με μεγάλη ωριμότητα όλοι μας και φαίνεται από το που βρίσκεται η Ελλάδα σε παγκόσμια θέση σε κρούσματα και θανάτους. Αναγκαστήκαμε να κλείσουμε την παραλία και τα κοιμητήρια, σε άλλες συνθήκες θα ήταν αδιανόητο, αλλά το κάναμε για να προστατέψουμε τον κόσμο και να δείξουμε σε όσους μένουν σπίτια πως το μέτρο ισχύει για όλους. Κανένας δεν είχε διάθεση να πάρει περιοριστικά μέτρα, την Άνοιξη που υπάρχει ξεχωριστή ομορφιά στη χώρα μας.

Για τη δουλειά του Δήμου εν μέσω της πανδημίας: Υπήρχαν πολλά προβλήματα στην πόλη, ανάγκες, το πρόβλημα με το πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι, η ανάγκη για συσσίτια, ο Δήμος Θεσσαλονίκης ήταν εκεί, διανέμουμε 1300 συσσίτια κάθε μέρα και είναι πολύ σημαντικό. Παράλληλα ο Δήμος λειτουργεί και η πόλη είναι καθαρή. Το χαμε πει από την πρώτη ημέρα και το κάναμε, δε θέλαμε να μείνει σε τίποτα πίσω η πόλη και να νιώσει ο Θεσσαλονικιός απροστάτευτος. Αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια για τη βοήθεια που δόθηκε.

Για τη Νέα Παραλία: Θα επεκταθεί το κλείσιμο της Νέας Παραλίας με κάποια σχετική χαλάρωση. Η απαγόρευση είναι συγκεκριμένες ώρες, τις υπόλοιπες στιγμές μπορεί κάποιος να γυμναστεί και να βγάλει το κατοικίδιο του. Δεν είναι χώρος περιπάτου η Νέα Παραλία. Μέχρι τις 27 του μήνα πρέπει να διαφυλάξουμε το μέτρο, μετά θα έχουμε ελαφρύνσεις στην οικονομία, την κυκλοφορία, στην καθημερινή μας ζωή.

Για τον θάνατο 35χρονου στη Θεσσαλονίκη: Υπάρχουν 69 συνάνθρωποι μας διασωληνωμένοι, να προσευχηθούμε για αυτούς. Η σωτηρία από τον όλεθρο είναι πολύ κοντά, θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί. Η κατάληξη του 35χρονου ήρθε να μας δείξει πόσο κοντά είναι το κακό για τον καθένα από εμάς.

Για την ετοιμότητα της Ελλάδας απέναντι στην πανδημία: Μας κατηγορούν ότι είμαστε απείθαρχοι οι Έλληνες, αλλά με έναν κοινό σκοπό τα καταφέρνουμε και βγαίνουμε πρωταθλητές. Από μαύρα πρόβατα της Ευρώπης είμαστε οι πιο σωστοί γιατί πάρθηκε από νωρίς η σωστή απόφαση, στην οποία πειθαρχήσαμε όλοι. Μετά από 10 χρόνια που ταλαιπωρηθήκαμε πολύ το Ε.Σ.Υ. δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση, σκεφτείτε αν είχαμε προβλήματα όπως στην Ιταλία, στην Ισπανία και σε άλλες χώρες ίσως η χώρα μας δε θα μπορούσε να αντέξει. Εθελοντική προσφορά υπήρξε επίσης σε μεγάλο βαθμό και έδειξαν οι Έλληνες ποιοι είναι. Είμαστε πιο προετοιμασμένοι ακόμα και για ένα δεύτερο κύμα, το οποίο προσεύχομαι να μην έρθει ποτέ.

Για την επόμενη ημέρα, μετά την πανδημία, στη Θεσσαλονίκη: Με προβληματίζει η επόμενη ημέρα στον τουρισμό και στον τουρισμό της πόλης. Το συζητάμε με την κυβέρνηση για το πώς πρέπει να προχωρήσουμε ανοιχτά θέματα. Πρέπει να υπάρχει οικονομία την επόμενη ημέρα. Να απορροφήσουμε λεφτά από ευρωπαϊκά προγράμματα και να ξοδέψουμε λεφτά δικά μας να δώσουμε δουλειά στον κόσμο. Είναι θέματα της κυβέρνησης αυτά, από την πλευρά του Δήμου παλεύουμε να κάνουμε ό,τι ήταν προγραμματισμένο να γίνει το 2020 και να έχουμε τις ίδιες υπηρεσίες που είχαμε ως πόλη. Ας πούμε ότι κερδίσαμε ήδη έναν πόλεμο και θα τα καταφέρουμε στην οικονομία την επόμενη ημέρα.

Για την ημερομηνία γενεθλίων του ΠΑΟΚ: Έχουμε νομίζω καταλήξει ότι η 20η Απριλίου είναι η ημέρα γενεθλίων του ΠΑΟΚ.

Για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ: Οι υποδομές είναι κάτι πολύ σημαντικό για την πορεία ενός σωματείου όπως ο ΠΑΟΚ, αλλά και για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Τούμπα έχει κλείσει νομίζω τον κύκλο της, ο πατέρας μου είχε μελετήσει το γήπεδο, σε πολύ μεγάλο βαθμό ότι ο ΠΑΟΚ έχει δύο γήπεδα δείχνει τη νοικοκυροσύνη των ανθρώπων του ΠΑΟΚ και της Θεσσαλονίκης. Είναι νομίζω η ώρα η Τούμπα να αποκτήσει άλλη εικόνα. Δε νομίζω ότι έχει μείνει πίσω αυτή η προσπάθεια. Γνωρίζω ότι οι άνθρωποι προχωρούν κανονικά τα πάντα για το ειδικό χωρικό σχέδιο, πριν λίγο ολοκληρώθηκε η σχετική κυκλοφοριακή μελέτη στην οποία συναίνεσε και ο Δήμος. Είναι και θέμα του Ιβάν Σαββίδη που θα χρηματοδοτήσει ένα πολύ ακριβό πρότζεκτ. Είναι μία γραφειοκρατική διαδικασία που θέλει τρέξιμο, το ειδικό χωρικό της Έκθεσης Θεσσαλονίκης για παράδειγμα περνάει παρόμοιες διαδικασίες λίγο πιο μπροστά. Ό,τι έρχεται στον Δήμο Θεσσαλονίκης για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ κοιτάμε να το τρέχουμε το συντομότερο δυνατό.

Για όσα περιλαμβάνει το πρότζεκτ της Νέας Τούμπας: Έχει περιγραφεί το γήπεδο, θα υπάρχει υπόγεια πάρκινγκ, φυσιοθεραπευτήρια, κοιτώνες για αθλητές. Συγκεκριμένες οι προδιαγραφές στο οικόπεδο που δεν είναι και μικρό. Πολλές μεγάλες ομάδες έχουν αναπλάσει τα γήπεδα τους. Το νέο γήπεδο θα μπορεί να εξυπηρετείται από το μετρό και γενικά θα υπάρξει μία εξαιρετική αναβάθμιση στην περιοχή της Τούμπας. Εμείς εκεί προχωράμε την ανάπλαση στον στάβλο του Παπάφη, εκεί θα γίνει ένα πολιτιστικό κέντρο. Αυτά τα δύο πρότζεκτ θα τρέξουν λίγο πολύ μαζί. Η Τούμπα εκτιμώ ότι σε 3-4 χρόνια θα έχει τη δυνατότητα να βλέπει την εξέλιξη δύο σπουδαίων έργων.

Για την ολοκλήρωση του μετρό: Υπάρχει δέσμευση του Πρωθυπουργού για την ολοκλήρωση τον Απρίλιο του 2023. Δεν είναι θέμα του Δήμου αν και το γνωρίζω προσωπικά. Ελπίζω να τρέξει και το θέμα στον σταθμό Βενιζέλου για να είμαστε έτοιμοι το 2023. Η Θεσσαλονίκη θα είναι μία άλλη πόλη με το μετρό. Και εδώ που φτάσαμε είναι μονόδρομος να ολοκληρωθεί το έργο, σχεδόν όλοι οι σταθμοί είναι σε τελικό στάδιο, έχουμε έρθει οι συρμοί και γίνονται δοκιμές. Αν δεν είχαμε το πρόβλημα του σταθμού Βενιζέλου θα μετρούσαμε μήνες για να μπούμε στο μετρό.

Για πρόβλημα με τις μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη: Το Νο1 πρόβλημα της πόλης είναι οι μετακινήσεις, το μετρό έχει ακόμα καιρό για να ξεκινήσει. Έχει κλείσει η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ για τον ΟΑΣΘ, για τα δρομολόγια εκτός πόλης βέβαια, ήρθαν έτσι οχήματα μέσα στην πόλη, ενώ τρέχει ο διαγωνισμός για μίσθωση κάποιων μεταχειρισμένων νέων για τον ΟΑΣΘ λεωφορείων. Η εικόνα στις μετακινήσεις θα είναι πολύ καλύτερη από τον Σεπτέμβριο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ