Η… τρέλα διαρκείας των Ερυθρόλευκων δεν έχει προηγούμενο.
Υπάρχει σαφώς ένα ενδιαφέρον δεδικασμένο. Έρχεται μια χρονιά που ελέω πλέι-οφ, τα εντός έδρας ματς πρωταθλήματος γίνονται 20 από 15. Και πιθανότατα θα είναι απέναντι στον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ, τον Άρη ίσως και τον Παναθηναϊκό. Άρα τα πιο εμπορικά εντός έδρας Σούπερ Λιγκ ματς της σεζόν λογικά διπλασιάζονται.
Υπάρχει και το άλλο. Το μονοπάτι της Ευρώπης. Ο Ολυμπιακός προσεχώς διεκδικεί την επιστροφή του στον πόλεμο των Άστρων. Την παρουσία του στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Έχει βεβαίως δρόμο ως εκεί. Είναι όμως σίγουρα μια πολύ ενδιαφέρουσα αγωνιστική πρόκληση. Και επ αυτού θα έχουμε και νεότερα μιας και στις 18 του μήνα είναι η κλήρωση του δεύτερου προκριματικού: Εκεί που θα προκύψει μια εκ των Αϊντχόφεν ή Πλζεν ως το πρώτο εμπόδιο.
Θα είναι λοιπόν περισσότερα τα εντός έδρας ματς πρωταθλήματος. Είναι και η Ευρώπη που ξεκινά από νωρίς. Μην το… ψάχνουμε όμως περισσότερο. Βασικά είναι η «τρέλα» των φίλων του Ολυμπιακού που μοιάζουν να συνεχίζουν από εκεί που σταμάτησαν με τη λήξη της περσινής σεζόν. Τότε που γέμιζαν ασφυκτικά το Καραϊσκάκη με αντιπάλους τον Ατρόμητο και την Ξάνθη και ενώ οι τίτλοι της χρονιάς είχαν οριστικά κριθεί.
Είναι η τρέλα που έφερε απόψε 14 Ιούνη το εξής… μη ελληνικό αποτέλεσμα στην καταμέτρηση των εισιτηρίων διαρκείας που ήδη βρήκαν κάτοχο. Ξεπέρασε ο Ολυμπιακός σε διάθεση τις 15.000 κάρτες. Από τώρα. Με τον ρυθμό να σπάει το ένα ρεκόρ, πίσω από το άλλο και τους εμπειρότερους σε αυτή τη διαδικασία να βλέπουν ως και sold out πριν καν φτάσουμε στις 16 Ιουλίου. Στην «πρόβα τζενεράλε» με τη Νότιγχαμ Φόρεστ μια εβδομάδα πριν ξεκινήσουν τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι Ερυθρόλευκοι φέτος –σε ένα ακόμη δείγμα άρτιας οργάνωσης- ξεκίνησαν τη διάθεση των διαρκείας με τη λήξη της σεζόν. Έκαναν την παρουσίαση στις 7 του Μάη. Κράτησαν τις τιμές στα γνωστά τους επίπεδα, τα οποία ουσιαστικά σχηματίστηκαν πριν από χρόνια όταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης κατανοώντας την μεγάλη οικονομική κρίση, ζήτησε την απαραίτητη προσαρμογή. Οι αυξήσεις από τότε είναι μικρές. Και οι τιμές μακριά από τα… παλιά.
Παράλληλα τα εισιτήρια διαρκείας έγιναν συνείδηση για πολλούς φίλους της ομάδας, καθώς υπάρχει και η άμεση σχέση με τον Ερασιτέχνη. Με το ποσό που μέσω αυτών καταλήγει στην καρδιά του κλαμπ βοηθώντας ουσιαστικά όλες αυτές τις πρωταθλήτριες ομάδες που έχουν σχηματιστεί υπό τον Μιχάλη Κουντούρη. Ομάδες που διεκδικούν ευρωπαϊκούς τίτλους. Που μεγαλώνουν τον Ερυθρόλευκο μύθο, σε μια εποχή που ο Ολυμπιακός είναι ένας από τους ισχυρότερους πολύ-αθλητικούς συλλόγους παγκοσμίως.
Το διαρκείας έγινε συνείδηση. Και τα… υπόλοιπα τα δείχνει η καταμέτρηση. Και η διάθεση που συνεχίζεται από την Τρίτη.