Ο Χασάν, ο Ντίας και τα πατίνια που διχάζουν (vid)

Ο Χασάν, ο Ντίας και τα πατίνια που διχάζουν (vid)

Ο Χασάν και ο Ζιλ Ντίας έκαναν τη βόλτα τους με δύο αυτόματα πατίνια, αλλά οι ειδικοί διαφωνούν για το κατά πόσο είναι ασφαλές το συγκεκριμένο μέσο μετακίνησης.

Τα ηλεκτρικά πατίνια εξελίσσονται σε αρκετά δημοφιλή τρόπο μετακίνησης στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Πολλοί τα χρησιμοποιούν για την μετακίνησή τους, άλλοι από περιέργεια άλλοι τα χρησιμοποιούν για να κάνουν την πλάκα τους. Με δύο ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού να βρίσκονται στην τρίτη κατηγορία.

Συγκεκριμένα, ο Αχμέντ Χασάν και ο Ζιλ Ντίας, αποφάσισαν να δουν πώς είναι να οδηγείς ένα τέτοιο αυτόματο πατίνι. Και όχι μόνο οδήγησαν από ένα, αλλά φρόντισαν να απαθανατίσουν το γεγονός σε βίντεο, κάνοντας και τις σχετικές… κόντρες. Με τον Αιγύπτιο, μάλιστα, να κάνει λόγο για «επιστροφή στην παιδική ηλικία».

Σε αυτό το σημείο, πάντως, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το νέο μέσο μεταφοράς, που έκανε τους τελευταίους μήνες την εμφάνισή του, στο πλαίσιο πιλοτικής λειτουργίας και από τις πρώτες μέρες αρκετοί έσπευσαν να το χρησιμοποιήσουν, χαρακτηρίζοντάς το ως εύκολο και οικολογικό μέσο μετακίνησης, φαίνεται ότι δεν είναι τρόσο ασφαλές.

Και αυτό διότι διατυπώνονται συνεχώς προβληματισμοί για την απουσία νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου, προκειμένου αφενός να προσδιοριστεί τι ακριβώς μέσο είναι τα ηλεκτρικά πατίνια, ώστε να υπαχθούν ανάλογα στις διατάξεις του ΚΟΚ, και αφετέρου να υπάρξει ένας κανονισμός που θα διέπει την ασφαλή συνύπαρξή των χειριστών τους με πεζούς και οδηγούς αυτοκινήτων.

Επίσης, έχει ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι με παραγγελία του, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, Στέφανος Ζαρκαντζιάς, ζητεί να διερευνηθεί κάτω από ποιο νομοθετικό πλαίσιο κυκλοφορούν τα ηλεκτρικά πατίνια και εάν παραβιάζονται διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ). Την έρευνα αναμένεται να διενεργήσει η διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης. Είχε προηγηθεί μηνυτήρια αναφορά, την οποία κατέθεσε τις προηγούμενες μέρες πολίτης, που υποστήριξε ότι η χρήση των πατινιών, εκτός από ανεξέλεγκτη, είναι και παράνομη.

Επιπλέον, ο Δήμος Αθηναίων προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας στην οποία προσκλήθηκαν και εκπρόσωποι των εταιριών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στον συγκεκριμένο κλάδο. Στόχος της ομάδας εργασίας είναι η κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, βάσει και της διεθνούς εμπειρίας, προς τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς (υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κλπ), που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στη θέσπιση νομοθετικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Να υπενθυμίσουμε ότι τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν σύστημα GPS, ασύρματη τεχνολογία και αυτόματο κλείδωμα ενώ είναι διαθέσιμα σε όποιον έχει κατεβάσει την σχετική εφαρμογή στο κινητό του. Μέσω της εφαρμογής ο πολίτης μπορεί να εντοπίσει το πιο κοντινό διαθέσιμο πατίνι, να το ξεκλειδώσει και να το χρησιμοποιήσει αφήνοντας το πατίνι στο τέλος της διαδρομής του. Το κόστος για το ξεκλείδωμα είναι 1 ευρώ και κάθε λεπτό διαδρομής κοστίζει επιπλέον 0.15 λεπτά, ενώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία στάθμευσης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ