Ο Νίκος Παπαδόπουλος μίλησε για την ήττα του Λεβαδειακού από τον Ολυμπιακό, ενώ έδωσε συγχαρητήρια στον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ για την εμπιστοσύνη που δείχνει στα νέα παιδιά.
Ο Ολυμπιακός πέρασε από την έδρα του Λεβαδειακού με 1-0 χάρη στο γκολ που σημείωσε ο Χρήστος Μουζακίτης στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος μίλησε για το παιχνίδι με τους Βοιωτούς, ενώ στάθηκε και στη δουλειά που κάνει ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ με τα νέα παιδιά, δίνοντάς του συγχαρητήρια.
Οι δηλώσεις που έκανε ο Νίκος Παπαδόπουλος:
«Παίζαμε μια ποιοτική ομάδα, που κατά κοινή ομολογία ανήκει στην καλύτερη στιγμή της αυτήν την περίοδο. Όσο κρατούσαμε το μηδέν με την καλή αμυντική μας λειτουργία, πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να πάρουμε κάτι θετικό. Στο πρώτο παιχνίδι είχαμε 2-3 καλές στιγμές με τον Ζίνι στη μετάβαση του παιχνιδιού. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, αυτό ήταν το πλάνο μας. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν καταφέραμε να κρατήσουμε τόσο πολύ τη μπάλα όσο θα θέλαμε για να κινδυνεύσουμε λιγότερο, με αποτέλεσμα να σταθούμε και τυχεροί στα δοκάρια.
Όσο αμύνεσαι, έρχεται κι η κούραση, δεν υπάρχει καθαρό μυαλό και έρχεται μια στιγμή που δέχεσαι το γκολ. Παρόλα αυτά, πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες για την προσπάθεια. Τελείωσαν δυο ματς που θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει κάτι θετικό. Δεν θα πω για την τύχη, αλλά θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει βαθμό ή βαθμούς αλλά αυτό ανήκει στο παρελθόν. Τα επόμενα ματς είναι σημαντικό και το επόμενο είναι το πιο σημαντικό – ίσως και το ματς της σεζόν – για την ομάδα μας εδώ που έχουμε φτάσει».
Για τον Μουζακίτη και τις ευκαιρίες που δίνει ο Μεντιλίμπαρ στα νέα παιδιά: «Κατ’ αρχάς να δώσουμε συγχαρητήρια στον προπονητή του Ολυμπιακού που τα εμπιστεύεται γιατί καταλαβαίνετε κάθε προπονητής σε μια μεγάλη ομάδα δεν είναι εύκολο να εμπιστευτεί τα νέα παιδιά. Πρέπει να δώσουμε και πολλά συγχαρητήρια στους προπονητές των Ακαδημιών που τα ετοίμασαν για να είναι έτοιμα για την πρώτη ομάδα. Τα παιδιά το αξίζουν, μπράβο τους και μπράβο σε όσους δούλεψαν για να φτάσουν αυτοί οι παίκτες σ’ αυτό το επίπεδο».