Η κίνηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ο καθοριστικός ρόλος της Redstone, η ζωγραφιά της AECOM και τα έσοδα που μπορεί να φέρει η Bluerock.
Το πρότζεκτ που έχει εκπονήσει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με τους συνεργάτες του δεν έγινε στο πόδι. Οι δυσκολίες φυσικά είναι πολλές για αυτό κι επιλέχθηκαν συμπαίκτες που είναι εξειδικευμένοι ο καθένας στον τομέα του.
Η επιλογή δεν έγινε στην τύχη. Πρόκειται, όπως παρουσιάζει το to10.gr, για μία σπονδυλωτή συνεργασία. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος θα είναι η αιχμή του δόρατος, αλλά απαιτείται αρμονία και ισορροπία με τους συμπαίκτες του, ώστε να υλοποιηθεί το μεγαλόπνοο σχέδιο.
Πρώτα επιλέχθηκε η Redstone. Μία συμβουλευτική εταιρία με τεχνογνωσία σε ό,τι αφορά το αθλητικό κομμάτι. Εχει παρουσιάσει αξιόλογο έργο στη F1, στο NBA, έχει αναμειχθεί σε διάφορες επενδύσεις και στο πρόσφατο παρελθόν βοήθησε, ώστε να μπουν χρήματα και στο ταμείο των Μαρσέιγ, Εσπανιόλ. Η συγκεκριμένη εταιρία, μάλιστα, για λίγο έχασε το μάνατζμεντ των Χιούστον Ρόκετς. Ο ρόλος της θα είναι καθοριστικός. Αυτή θα κληθεί να βρει το χρήμα που θα επενδυθεί στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Θα αναλάβει να προσελκύσει μεγάλους χορηγούς. Σε αρκετές περιπτώσεις, εφόσον δει ότι υπάρχει προοπτική συνεισφέρει και η ίδια χρήματα… Το αν θα έχει μετοχές στα χέρια της, είναι κάτι που θα ξεκαθαρίσει στη συνέχεια.
Η AECOM δεν παίζει με… δεκάρες. Αν υπάρχει χρήμα, τότε θα ζωγραφίσει. Με έσοδα 18,2 δις δολάρια την περασμένη χρονιά, αυτός ο κολοσσός των κατασκευών έχει τη δυνατότητα να φτιάξει διαστημικά γήπεδα. Να κάνει την περιοχή γύρω από το ΟΑΚΑ να παραπέμπει σε αμερικάνικη μεγαλούπολη. Αρκεί, όπως είπαμε να υπάρχει χρήμα. Η AECOΜ, σύμφωνα με όσα μας μεταφέρθηκαν δεν θα έρθει να γίνει μεγαλομέτοχος. Τώρα αν θελήσει να κρατήσει ένα ποσοστό στο όλο πρότζεκτ είναι άγνωστο.
Η Bluerock είναι μία εταιρία με ανάμεικτες δραστηριότητες. Ανακατεύεται και στον σχεδιασμό γηπέδων. Αλλά όχι για να τα κατασκευάσει. Κυρίως κάνει μελέτες που αφορούν την όσο το δυνατόν καλύτερη εμπορική εκμετάλλευσή τους. Για παράδειγμα, πως μπορεί να πουληθεί μία θέση σε έναν κάτοχο διαρκείας. Για τέτοια θέματα ενεπλάκη πρόσφατα και σε πρότζεκτ που αφορούσε το Γουέμπλεϊ, ενώ στο Μουντιάλ της Βραζιλίας πρόσφερε τις υπηρεσίες της και για την εκμετάλλευση του Μαρακανά.
Επίσης οργανώνει εκδηλώσεις που φέρνουν χρήμα στις εγκαταστάσεις. Όλα τα αθλητικά κέντρα στο εξωτερικό, είναι ουσιαστικά πολυχώροι. Γι’ αυτό αναλαμβάνει συναυλίες ή ακόμα και μεσολαβεί, προκειμένου μία εγκατάσταση να χρησιμοποιηθεί και σε γύρισμα ταινίας! Ειδικεύεται ακόμα στην εξεύρεση χορηγών. Οτιδήποτε μπορεί να φέρει χρήμα. Εδώ σας δίνουμε μία ιδέα τι είναι η Bluerock Sports.