Ο New Media Director της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης μίλησε για τη μεγάλη απήχηση που είχε στην Ιαπωνία το «ασπρόμαυρο» ντεμπούτο του Καγκάβα.
Το ιαπωνικό κοινό λατρεύει τον Σίντζι Καγκάβα, με τον ΠΑΟΚ να εκμεταλλεύεται αυτή την ιδιαίτερη σχέση.
Όπως τόνισε με δηλώσεις του, ο New Media Director της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης, οι «ασπρόμαυροι» έχουν κάνει μία συμφωνία για τα ιαπωνικά γράμματα με επίκεντρο τον 31χρονο ποδοσφαιριστή.
Μάλιστα, αποκάλυψε πως το ντεμπούτο του Καγκάβα με τη φανέλα του Δικεφάλου, ήταν από τα πιο δημοφιλή στην χώρα εκείνο το Σαββατοκύριακο, πάνω και από το Τότεναμ-Τσέλσι.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αρωνιάδη στο Metropolis 95.5:
«Έχουμε κάνει μία συμφωνία, για τα ιαπωνικά γράμματα, με ένα γραφείο στην Ιαπωνία που δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο τομέα και συνεργάζεται με πολλές ομάδες που κάνουν άνοιγμα στην Ασία. Είχε συνεργαστεί και με την Ντόρτμουντ παλαιότερα, όταν ήταν εκεί ο Καγκάβα. Είναι επαγγελματίες, δεν είναι… google translate. Σήμερα έγινε το δοκιμαστικό, επισήμως θα το ανακοινώσουμε είτε αύριο, είτε από εβδομάδα και θα γίνει και μία καμπάνια στην Ιαπωνία.
Ξεκινάμε και ελπίζουμε να πάει καλά. Οι πρώτες αντιδράσεις είναι καλές, οι αριθμοί στον λογαριασμό ήδη ανεβαίνουν. Ο Σίντζι είναι μέσα στους top 3 σε δημοφιλία στην Ιαπωνία και τώρα επειδή έχουν καιρό να τον δουν να αγωνίζεται, υπάρχει μία αγωνία. Τα Μέσα στην Ιαπωνία δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον, υπάρχει μεγάλη αγάπη προς το πρόσωπό του και θέλουν να τον ξαναδούν να παίζει.
20 Ιάπωνες δημοσιογράφοι δεν ξέρω αν θα ήταν εδώ, αλλά είναι στη λογική τους να ακολουθούν τους παίκτες που παίζουν στο εξωτερικό. Η Γκενκ είχε έναν Ιάπωνα τερματοφύλακα, που δεν ήταν καν βασικός, και τον είχαν από κοντά. Και τώρα υπάρχει ενδιαφέρον για τον Καγκάβα, απλά δεν έχουμε την φυσική παρουσία. Εμείς τώρα θέλουμε να ενσωματωθεί και να βοηθήσει αγωνιστικά την ομάδα. Στο τέλος της ημέρας, βέβαια, όταν κάνεις τέτοιο άνοιγμα θέλεις να πάρεις κάτι πίσω και σε χρήματα. Εννοείτε ότι θέλουμε και τα έσαδα, γι’ αυτό γίνονται οι συγκεκριμένες κινήσεις.
Οι αριθμοί στο κανάλι που δείχνει τα παιχνίδια στην Ιαπωνία είναι καλύτεροι από τα πρώτα του παιχνίδια στην Σαραγόσα. Το ντεμπούτο του ήταν από τα πιο δημοφιλή ματς στην χώρα εκείνο το Σαββατοκύριακο, πάνω από το Τότεναμ-Τσέλσι».