Ο σύλλογος του Πειραιά έκλεισε το 2020 όντας πρώτος σε όλες τις social media πλατφόρμες που διαθέτει έναντι των υπόλοιπων ελληνικών ομάδων.
Ο Ολυμπιακός δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στα social media και την ανάπτυξή του μέσω των κοινωνικών δικτύων. Οι Ερυθρόλευκοι διαθέτουν Facebook, Instagram, Τwitter, ΤikTok, YouTube, αλλά και Viber, με τους οπαδούς τους να ενημερώνονται καθημερινά για την αγαπημένη τους ομάδα.
Ο σύλλογος του Πειραιά μάλιστα έκλεισε το 2020 όντας πρώτος σε όλες τις social media πλατφόρμες που διαθέτει, έναντι των υπόλοιπων ελληνικών ομάδων, με τον κόσμο να έχει αγκαλιάσει την προσπάθεια που γίνεται και τους πρωταθλητές να γιγαντώνονται και στα social media.
Η σελίδα του Ολυμπιακού στο Facebook έκλεισε το 2020 με 918.481 likes, στο instagram η ομάδα του Πειραιά είχε 450.211 ακόλουθους, στο Twitter 125.419, στο TikTok 78.671, στο Youtube είχε 143.436 subscribers και στο Viber 85.545 μέλη.