Οι οπαδοί του Ολυμπιακού έχουν αγκαλιάσει την προσπάθεια που γίνεται από την πειραϊκή ΠΑΕ και τον περασμένο Οκτώβριο η διαδραστικότητα στις «ερυθρόλευκες» σελίδες χτύπησε… κόκκινο!
Ο Ολυμπιακός έχει ξεφύγει από τα ελληνικά δεδομένα και βαδίζει σε ευρωπαϊκά πρότυπα, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο κομμάτι των social media.
Οι Ερυθρόλευκοι ενημερώνουν καθημερινά τους λογαριασμούς τους σε Twitter, Facebook και Instagram, με τον κόσμο του πειραϊκού συλλόγου να μαθαίνει τα νέα της αγαπημένης του ομάδας και να βλέπει βίντεο, αλλά και φωτογραφίες από τα παιχνίδια των πρωταθλητών Ελλάδας σε Superleague και Champions League.
Οι οπαδοί του Ολυμπιακού έχουν αγκαλιάσει την προσπάθεια που γίνεται από την πειραϊκή ΠΑΕ και τον περασμένο Οκτώβριο η διαδραστικότητα στις «ερυθρόλευκες» σελίδες χτύπησε… κόκκινο!
Τον Οκτώβριο η διαδραστικότητα στα social media του Ολυμπιακού έφτασε τα 5.8 εκατ, ενώ στις αντίστοιχες σελίδες της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ ήταν 2.62 εκατ. και 2.58 αντίστοιχα. Ενα… τρομακτικό νούμερο για τα ελληνικά δεδομένα, δείγμα της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται στο μεγάλο λιμάνι.
H διαδραστικότητα στις σελίδες του Ολυμπιακού, σε σχέση με τις αντίστοιχες των ΑΕΚ και ΠΑΟΚ ήταν διπλάσια τον Οκτώβριο, γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα ότι οι Πειραιώτες είναι έτη φωτός μπροστά από τους δύο ανταγωνιστές τους και στο κομμάτι των social media.
Οι Ερυθρόλευκοι αναπτύσσονται συνεχώς, προσφέρουν στον κόσμο τους υλικό αντάξιο των μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων και βλέπουν τις σελίδες τους στα social media να κερδίζουν κάθε μέρα όλο και περισσότερους ακόλουθους.
Δείτε τη σχετική ανάρτηση του «Deportes&Finanzas»:
📲⚽ @olympiacosfc greek football club with the highest social media engagement during october of 2020! 🇬🇷🔝1⃣
5⃣,1⃣8⃣Ⓜ of interactions! 👏👏👏
2.@AEK_FC_OFFICIAL 2,62M
3.@PAOK_FC 2,58M#instagram #twitter #facebook #youtube #tiktok pic.twitter.com/sbt6TDEf06— Deportes&Finanzas® (@DeporFinanzas) November 30, 2020