«Παναθηναϊκός TV» on demand σε κάθε πλατφόρμα

«Παναθηναϊκός TV» on demand σε κάθε πλατφόρμα

Οι επαφές του Τριφυλλιού με τη Nova εξελίσσονται σε δύο επίπεδα.

Το «Παναθηναϊκός TV» αποτελεί το προσωπικό στοίχημα του Γιάννη Αλαφούζου και δεν σκοπεύει να το παροπλίσει εύκολα για τις «σειρήνες» της Nova. Παρά τον δίαυλο επικοινωνίας που έχει με τον νέο ιδιοκτήτη της Nova, Νίκο Σταθόπουλο – και ο οποίος δίαυλος δεν έκλεισε ποτέ παρά τα δημοσιεύματα των προηγούμενων ημερών – ο Αλαφούζος έχει σε προτεραιότητα το τηλεοπτικό εγχείρημα του Τριφυλλιού.

Ωστόσο, ο Αλαφούζος ως άριστος γνώστης των ελληνικών media, ξέρει ότι οι συνδρομητικές πλατφόρμες είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την προώθηση και την ευημερία του «Παναθηναϊκός TV». Στις προθέσεις του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ είναι να τις αξιοποιήσει προς όφελος του «πράσινου» καναλιού.

Η ένταξη του «Παναθηναϊκός TV» στο πρόγραμμα της Cosmote TV μέσω της υπηρεσίας on demand ήταν η πρώτη σχετική συμφωνία. Αλλά, δεν θα είναι η μόνη. Ο Αλαφούζος θα ήθελε ένα ανάλογο deal με τη Nova, καθώς και με τη Wind και τη Vodafone, που παρέχουν ανάλογα «μπουκέτα» με κανάλια.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του «10», μεταξύ του Παναθηναϊκού και της Nova διεξάγονται δύο παράλληλες συζητήσεις. Η πρώτη αφορά τη μετάδοση των εντός έδρας παιχνιδιών του Τριφυλλιού στη Superleague, μία διαπραγμάτευση που δεν έχει τελεσφορήσει μέχρι στιγμής. Μάλιστα, η διαφορά των δύο πλευρών δεν έχει καλυφθεί.

Όσο για τη δεύτερη, σχετίζεται με την πιθανή φιλοξενία του «Παναθηναϊκός TV» στη Nova, στα πρότυπα της σύμβασης με τη Cosmote TV. Μία προοπτική που η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιάζει τη νέα ιδιοκτησία της Nova, αφού θα ήθελε να έχει στο πρόγραμμα της όλη τη Superleague…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ