Με τη νέα ιδιοκτησία η Nova πραγματοποιεί στροφή για να κλείσει τις ΠΑΕ που δεν έχουν τηλεοπτική «στέγη». Όμως, με τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ υπάρχουν ιδιαιτερότητες…
Η απόλυτη ρευστότητα επικρατεί στο τηλεοπτικό τοπίο, τρεις εβδομάδες πριν την έναρξη της Superleague. Διότι μετά την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ τη Δευτέρα (31/8), η σέντρα μετατέθηκε για το Σαββατοκύριακο 19-20 Σεπτεμβρίου.
Στην παρούσα φάση, η Nova είναι ο μοναδικός τηλεοπτικός «παίκτης» στην αγορά. Η Cosmote δεν έδειξε ποτέ πραγματικό ενδιαφέρον για το ελληνικό ποδόσφαιρο, ειδικά μετά την οδυνηρή εμπειρία με τον τελικό του Κυπέλλου. Η ΕΡΤ δεν έχει κυβερνητική εντολή να αναμειχθεί, παρά την προσδοκία που είχαν οι «άστεγες» ομάδες.
Όμως, ακόμα και στη Nova σημειώθηκαν καίριες μεταβολές. Το συνδρομητικό κανάλι έχει νέα ιδιοκτησία, η οποία διέπεται από άλλη προσέγγιση. Μέχρι πρότινος η Nova επέλεγε τις ΠΑΕ με τις οποίες συνεργαζόταν και άφηνε τις υπόλοιπες. Με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, η Nova προσέγγισε και τις «άστεγες» ομάδες, για να συμφωνήσει μαζί τους.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Nova πρότεινε 1,3 εκατομμύρια ευρώ ετησίως σε Λαμία, Παναιτωλικό και ΝΠΣ Βόλο, ένα ελαφρώς υψηλότερο ποσό στον ΟΦΗ λόγω εμπορικότητας, ενώ θα διαπραγματευτεί και με τον Απόλλωνα Σμύρνης, ο οποίος εξασφάλισε την άνοδο του μέσω του μπαράζ. Εκ πρώτης όψεως, το κλίμα είναι θετικό και ίσως να κλείσουν οι συμφωνίες άμεσα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η διάθεση της Nova να έχει νέο κύκλο επαφών με τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ, οι οποίοι έχουν στήσει τις δικές τους πλατφόρμες. Ο ΠΑΟΚ έχει από πέρυσι το PAOK TV, ενώ στα τέλη Αυγούστου άρχισε να εκπέμπει το «Παναθηναϊκός TV».
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Forza», στη νέα διερευνητική μεταξύ του ΠΑΟΚ και της Nova, τέθηκε δύο προϋποθέσεις από την πλευρά του «Δικεφάλου». Η πρώτη ήταν να πάρει οικονομικά ανταλλάγματα ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ και η δεύτερη η απομάκρυνση του διευθύνοντος συμβούλου, Πάνου Παπαδόπουλου, για τον οποίο εκφράζει δυσαρέσκεια το περιβάλλον του Ιβάν Σαββίδη. Περαιτέρω, η απάντηση του συνδρομητικού δεν καταγράφεται στο ρεπορτάζ…
Σε ότι αφορά τον Παναθηναϊκό, από τις πληροφορίες του «10» προκύπτει ότι οι απαιτήσεις του για να συμφωνήσει με τη Nova αγγίζουν τα 7 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Ο Αλαφούζος εκτιμά ότι ο Παναθηναϊκός δικαιούται το δεύτερο υψηλότερο αντίτιμο μετά τον Ολυμπιακό, αφού είναι ο σύλλογος με την πιο μεγάλη μάζα φιλάθλων μετά τον πρωταθλητή Ελλάδας. Η λεπτομέρεια στην υπόθεση είναι ότι το Τριφύλλι δεν απορρίπτει την ιδέα να συζητήσει με το συνδρομητικό, αλλά απαιτεί να ικανοποιηθεί οικονομικά.
Επίσης, για τον Παναθηναϊκός υπάρχει ακόμα ένα πεδίο συνεργασίας… Ακόμα και αν διατηρήσει το κανάλι του, θα μπορούσε να το εντάξει στο πρόγραμμα της Nova, στη λογική του on demand, όπως το έχει καθιερώσει με την Cosmote. Οπότε, σίγουρα υπάρχουν θέματα προς συζήτηση…