H Γιουβέντους είναι πλέον η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα (brand) στο Instagram. Έφτασε τους 40,5 εκατομμύρια ακολούθους, ξεπερνώντας τη Gucci, που βρίσκεται στα 40,3 εκατομμύρια.
«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», δήλωσε στη Gazzetta dello Sport, ο Τζόρτζιο Ρότσι, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του συλλόγου.
Πάντως ορόσημο, θεωρείται η άφιξη του Κριστιάνο Ρονάλντο στην Γιουβέντους, μιας και με 227 εκατομμύρια ακόλουθους, ο Πορτογάλος βρίσκεται στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης στην πλατφόρμα και έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του συλλόγου.
Εκείνη την εποχή, η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακολούθους. Σήμερα, λαμβάνοντας υπόψη το Instagram, το Facebook, το YouTube και το Twitter, ο συνολικός αριθμός των ακολούθων πλησιάζει τα 100 εκατομμύρια.
Αυτήν τη στιγμή η Γιουβέντους είναι συνολικά στην 70η θέση σε ακολούθους, 10η όμως εάν μιλάμε για μάρκες και εταιρείες. Μπροστά της βρίσκονται μόνο το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria’s Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.