Ο πρώτος θρίαμβος της Γιουβέντους με τη μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο

Ο πρώτος θρίαμβος της Γιουβέντους με τη μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο

Την ώρα που όλος ο πλανήτης περιμένει καρτερικά να δει τον Κριστιάνο Ρονάλντο να σηκώνει το Champions League με τη φανέλα της Γιουβέντους, οι Μπιανκονέρι εισπράττουν ήδη τα πρώτα ισχυρά οφέλη και τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση.

Το ποδόσφαιρο έχει πάψει προ πολλού να είναι απλό άθλημα. Πλέον κάθε ομάδα είναι και μια επιχείρηση – κολοσσός. Ένα brand που πρέπει να ενισχύεται χρόνο με το χρόνο, μήνα με το μήνα, μέρα με τη μέρα. Ματς της La Liga στις ΗΠΑ, καλοκαιρινές περιοδείες ευρωπαϊκών ομάδων σε τουρνουά στην άλλη άκρη του κόσμου και δεκάδες ακόμα γεγονότα δίνουν έμφαση σε αυτήν την πορεία που έχει πάρει το πιο λαοφιλές, αλλά και, καλώς η κακώς, πιο εμπορευματοποιημένο άθλημα στον πλανήτη.

Η Γιουβέντους δείχνει να κατανοεί αυτή τη μεταστροφή και όταν βρίσκει την ευκαιρία, δεν φοβάται να κάνει την επένδυση που της ζητείται για να συνεχίσει να προοδεύει πολύ περισσότερο ως εταιρεία και λιγότερο ως ποδοσφαιρική ομάδα. Πριν ενάμιση χρόνο άλλαξε το σήμα της, με σκοπό, μακροπρόθεσμα, να το καταστήσει πιο αναγνωρίσιμο. Το καλοκαίρι ήρθε το επόμενο, μεγάλο βήμα. Η μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο.

Αυτό που συνέβη με τα social media των Μπιανκονέρι από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η μεταγραφή μέχρι σήμερα, είναι μια πρώτη καλή ένδειξη ως προς το τι σημαίνει η αγορά του Πορτογάλου επιθετικού για τη Γιουβέντους. Από τους 49.700.000 χρήστες προ 70 ημερών, πλέον έχει σημειωθεί άνοδος 10.000.000, φτάνοντας τους 59.500.000. Συνεπώς μιλάμε για άνοδο της τάξης του 19% και προσπέραση των Παρί Σεν-Ζερμέν και Λίβερπουλ!

Η άνοδος αυτή είναι το λιγότερο εντυπωσιακή και υποδεικνύει γιατί το αγωνιστικό σκέλος περνάει σε δεύτερη μοίρα, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για έναν εκ των κορυφαίων ποδοσφαιριστών στον πλανήτη. Ο Ρονάλντο δεν είναι ένας υποσχόμενος ποδοσφαιριστής, αλλά ένα global icon, εξ ου και το (εκ πρώτης όψης) εξωφρενικό ποσό των 100.000.000 ευρώ που προσφέρθηκε στη Ρεάλ, παρά την προχωρημένη ηλικία του. Global icon όχι του αύριο, όπως ευελπιστεί η Παρί για τον Κιλιάν Μπαπέ, αλλά του σήμερα.

Αν ο Ρονάλντο δεν ανταποκριθεί στις προσδοκίες, οι φίλαθλοι θα τον στιγματίσουν. Όμως η διοίκηση της Γιουβέντους θα έχει πετύχει το στόχο της. Θα έχει ενδυναμώσει το brand της, άρα θα έχει ανεβάσει την αξία της. Θα πουλάει ακριβότερα παίκτες, τηλεοπτικά δικαιώματα, ρούχα, τουριστικές υπηρεσίες, εισιτήρια σε όποια χώρα επισκέπτεται και πολλά ακόμα.

Το νόμισμα δεν έχει μία όψη. Στο σημερινό ποδόσφαιρο είναι ρηχό να βλέπονται μονοδιάστατα μεταγραφές όπως αυτή του Κριστιάνο Ρονάλντο. Δεν χρειάζεται να το αποδεχτούμε. Χρειάζεται απλώς να το συνειδητοποιήσουμε.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ