Χωρίς χορηγό η νέα φανέλα της Γιουβέντους!

Χωρίς χορηγό η νέα φανέλα της Γιουβέντους!

Για πρώτη φορά μετά το 1981 η «Βέκια Σινιόρα» δεν βρήκε βασικό σπόνσορα για τη φανέλα της!

H παρουσίαση της νέας φανέλας της Γιουβέντους έκρυβε ένα σοκ για τον κόσμο του ποδοσφαίρου.

Για πρώτη φορά από το 1981 ο σύλλογος του Τορίνου εμφάνισε «καθαρή» φανέλα δίχως βασικό χορηγό, μετά τη λήξη του συμβολαίου με την Jeep. Οι «μπιανκονέρι» δεν έχουν ακόμη εξασφαλίσει έναν κύριο σπόνσορα για τη φανέλα της για την αγωνιστική περίοδο 2024-2025. Η συνεργασία της με την Jeep, η οποία διαρκούσε 12 χρόνια, έληξε στις 30 Ιουνίου 2024. Παρά τις προσπάθειες της ομάδας να βρει νέο χορηγό, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συμφωνία και είναι πιθανό η φανέλα της Γιουβέντους για τη νέα σεζόν να παρουσιαστεί χωρίς σπόνσορα.

Διαβάστε επίσης: «Σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Μπρέθγουεϊτ ο Ολυμπιακός»

Το 1981-82, όταν επιτέλους επιτράπηκε στους συλλόγους της Serie A να βάλουν μια εμπορική επωνυμία στη στολή τους, η Γιουβέντους εμφανίστηκε με την Ariston και κατέκτησε το σκουντέτο. Έκτοτε η ασπρόμαυρη φανέλα (με εξαίρεση έναν αγώνα το 2017 για τα 120 χρόνια ιστορίας της) ήταν πάντα επώνυμη: Upim, Danone, Sony, D+, Tele+, CanalSatellite, Sportal, Fastweb, Tu Mobile, Tamoil, Sky Sport, New Holland, Iveco, Balocco, Bet Clic είναι οι μάρκες που εναλλάσσονται στο μπροστινό μέρος, μέχρι τον γάμο διαρκείας με την Jeep, που ξεκίνησε το 2012 και ολοκληρώθηκε το 2024.

Από το ένα δισεκατομμύριο λιρέτες του πρώτου συμβολαίου με την Ariston μέχρι τα 45 εκατομμύρια ευρώ της τελευταίας ανανέωσης με την Jeep, ήταν ένα κρεσέντο που σημαδεύτηκε από την εξέλιξη του ποδοσφαίρου σε μια παγκόσμια βιομηχανία. Αυτή τη σεζόν η Γιούβε επιστρέφει στο… 1980: Χωρίς κύριο χορηγό, όχι λόγω νοσταλγικής έμπνευσης, αλλά λόγω έλλειψης επαρκών προσφορών. Κατά μία έννοια, ο σύλλογος της Γιουβέντους παρέμεινε δέσμιος της πολύ υψηλής αξίας που είχε η φανέλα την εποχή του μεγαλείου της προεδρίας του Αντρέα Ανιέλι.

Μεταξύ 2018 και 2019, ενώ η Γιούβε κυριάρχησε στην Ιταλία, ήταν μόνιμα στο Τσάμπιονς Λιγκ και είχε παίκτες σταρ όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο, με υπέροχες συμφωνίες με την Adidas (από 23 έως 51 εκατομμύρια ετησίως) και την Jeep (από 17 σε 42 και μετά 45) που τοποθέτησαν τον ιταλικό σύλλογο στην πρώτη δεκάδα της Ευρώπης, πίσω μόνο από τη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Οι κύριοι χορηγοί της Ίντερ και της Μίλαν πλήρωσαν το ένα τρίτο αυτού της Γιούβε, και όχι επειδή η Jeep ανήκε στον ίδιο γαλαξία με την Exor: εκείνο το συμβόλαιο ήταν ευθυγραμμισμένο με την αγοραστική αξία που έφτασε η Γιούβε, όχι απόλυτα σύμφωνο με αυτό που πλήρωσε η Adidas.

Η Γιουβέντους όμως έχει αλλάξει. Συνήθως οι εργασίες στον εμπορικό χώρο ξεκινούν δύο χρόνια πριν τη λήξη της σύμβασης. Στη «Μεγάλη Κυρία» όμως έχουν βιώσει βασανισμένες σεζόν: έρευνες για τους λογαριασμούς της, παραιτήσεις του διοικητικού συμβουλίου, αφαίρεση βαθμών, αποκλεισμός από τα κύπελλα Ευρώπης. Τη στιγμή που οι Μπιανκονέρι έπρεπε να εμφανιστούν στην αγορά για να αναζητήσουν αντικαταστάτη της Jeep, η Γιούβε ήταν «ραδιενεργή».

Υπήρχε μια πρώτη προθεσμία τον Σεπτέμβριο του 2023 για να κοινοποιηθεί το όνομα της μάρκας στον τεχνικό συνεργάτη (Adidas) για την παραγωγή των φανελών (προθεσμία που θα μπορούσε να παραταθεί μέχρι τον Δεκέμβριο για να αποφευχθεί η καταβολή της ποινής). Μόλις η εταιρεία ξεκίνησε το νέο σχέδιο ανάκαμψης και η κατάσταση επανήλθε στο φυσιολογικό, ο φάκελος «σπόνσορας» άνοιξε ξανά.

Τους τελευταίους 4 μήνες, έχουν έρθει σε επαφή με περισσότερους από 400 πιθανούς επενδυτές. Ένας αγώνας με τον χρόνο για τον Φραντσέσκο Κάλβο, διευθυντή εσόδων και ποδοσφαιρικής ανάπτυξης του συλλόγου της Γιουβέντους. Το πλαίσιο, ωστόσο, δεν βοηθά: η Serie A εκλαμβάνεται περισσότερο ως μια εγχώρια πλατφόρμα, τόσο πολύ που η Lega παλεύει να πουλήσει διεθνή τηλεοπτικά δικαιώματα.

Γεγονός είναι η Γιούβε παρουσίασε τη φανέλα 2024-25 χωρίς χορηγούς μπροστά, ενώ στην πλάτη επιβεβαιώνεται η Cygames που ανανεώθηκε για άλλα δύο χρόνια (6 εκατομμύρια ανά σεζόν, σύμφωνα με την προηγούμενη συμφωνία), ενώ για τον χορηγό στο μανίκι είναι σε εξέλιξη κάποιες κουβέντες.

Ποιες είναι οι προοπτικές σε αυτό το σημείο; Τα 45 εκατομμύρια της Jeep είναι… χίμαιρα (μειώθηκαν σε 38 το 2023-24 λόγω της απουσίας από τα κύπελλα και της επαναγοράς κάποιων δικαιωμάτων). Σήμερα η Γιούβε επιχειρεί έχοντας ως αναφορές την Ίντερ και τη Μίλαν. Στη Γιουβέντους, η εστίαση είναι στις καθαρές αποτιμήσεις των συμβολαίων των άλλων δύο κορυφαίων ομάδων στη Serie A. Οι Νερατζούρι εισπράττουν 30 εκατομμύρια από την Betsson. Οι Ροσονέρι με την Emirates είναι κοντρά στα 30.

Τους τελευταίους μήνες η Γιούβε, με την υποστήριξη του πρακτορείου Two Circles, έχει λάβει μακροπρόθεσμες προσφορές 20 εκατομμυρίων ετησίως: Αυτές  έχουν ήδη απορριφθεί.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ