
Ο Άντονι έχει βρει τον παλιό καλό του εαυτό στη Ρεάλ Μπέτις και έχει καταφέρει μέσα σε ένα μήνα κάτι μοναδικό, να ξεπεράσει ολόκληρη τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Άντονι χώρισαν τους δρόμους τους, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια και φαίνεται ότι ο Βραζιλιάνος έχει βρει ξανά τον παλιό καλό εαυτό του, την ώρα που οι «κόκκινοι διάβολοι συνεχίζουν να παραπαίουν.
Ο Άντονι μετακόμισε στη Ανδαλουσία και πραγματοποιεί καταπληκτικό ξεκίνημα στη Ρεάλ Μπέτις, ενώ ταυτόχρονα η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκεται σε πτωτική πορεία που δεν φαίνεται να έχει τέλος. Αυτό που έχει όμως ιδιαίτερη σημασία είναι το απίστευτο στατιστικό του Βραζιλιάνου εξτρέμ από την ημέρα που έφυγε από τον αγγλικό σύλλογο. Συγκεκριμένα, ο Άντονι κατάφερε κάτι μοναδικό, καθώς έχει συμμετάσχει σε ισάριθμα γκολ με όσα έχει πετύχει όλη η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μέσα στον Φεβρουάριο.
Ο Άντονι έχει συμβάλλει σε πέντε τέρματα της ομάδας του, κατά τη διάρκεια του δεύτερου μήνα της χρονιάς, ενώ οι «μπέμπηδες» έχουν τον ίδιο αριθμό, σαν ομάδα! Αυτό το στατιστικό αποδεικνύει τη φόρμα του Βραζιλιάνου, με την ομάδα της Ανδαλουσίας και την κάθοδο της Γιουνάιτεντ.
🚨 𝐅𝐞𝐛𝐫𝐮𝐚𝐫𝐲: Manchester United 5-5 Antony pic.twitter.com/VWaYdXPnkO
— Score 90 (@Score90_) February 24, 2025
Πλέον περιμένουμε τη σταδιοδρομία των δύο πλευρών, μέχρι το τέλος της σεζόν. Να θυμίσουμε ότι Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Άντονι θα ανταμώσουν το καλοκαίρι, διότι η συνεργασία τους ισχύει μέχρι τον Ιούνιο του 2027.
Μέχρι τότε, ο Παουλίστα θα προσπαθήσει να βοηθήσει την Μπέτις να σημειώσει αξιόλογη πορεία στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα, ενώ οι «κόκκινοι διάβολοι» θα προσπαθήσουν να σώσουν ό,τι σώζεται, εως το τέλος της αγωνιστικής περιόδου.
Δεν περιμέναμε τη Γιουνάιτεντ να πέσει σε τόσο μειονεκτική θέση, στην Premier League. Την ίδια ώρα, ο Άντονι μετατράπηκε από «κόκκινος διάβολος» σε… Ανδαλουσιανός μάγος.
Επιμέλεια: Μάκης Κανέλλος