Δείτε το νέο logo της Τότεναμ όπως το παρουσίασε ο Φαμπρίτσιο Ρομάνο. Και σκεφτείτε ότι τουλάχιστον δεν έγινε με απευθείας... ανάθεση
Το χιούμορ μακραίνει τη ζωή επιμένουν οι επιστήμονες. Και οι άνθρωποι της Τότεναμ μπορεί -για μια ακόμη σεζόν- να μην προσφέρουν χαμόγελα στο κοινό με τις επιδόσεις τους στο χορτάρι, αλλά τουλάχιστον στη μεγάλη εικόνα του… δίνουν και καταλαβαίνει.
Όποιος είδε το νέο logo του club είναι βέβαιο πως συμφωνεί. Όποιος διάβασε και την εξήγηση της διοίκησης στην επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε σχετικά; Ακόμη θα γελάει.
🚨⚪️ Tottenham announce their new logo.
“We have removed the curved Tottenham Hotspur text from beneath the cockerel”.
“This enables us to increase its scale across different environments and stand proud as a true icon for the Club”. pic.twitter.com/RB13A1tpdg
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) November 18, 2024
«Αφαιρέσαμε το κυρτό όνομα της ομάδας (Tottenham Hotspur) κάτω από τον πετεινό. Αυτό θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε τις πωλήσεις σε πολλούς τομείς και να στέκεται υπερήφανο ως το απόλυτο σύμβολο του συλλόγου. Αυτά είναι τα δύο σήματα της Τότεναμ, το παλιό και το καινούριο…» είπαν.
Και έδειξαν το ίδιο σήμα δύο φορές. Μια με το όνομα της Τότεναμ κάτω απο τον πετεινό και μια δίχως. Το τι έγινε στον λογαριασμό του Φαμπρίτσιο Ρομάνο κάτω απο την σχετική ανάρτηση; Αξίζει να το δεις. Μέχρι την περίφημη (νέα) σημαία της Ιαπωνίας -εν έτη 1999- θυμήθηκαν οι παλιότεροι.
Μετρό Θεσσαλονίκης, με ‘γεια το λογότυπο 😎#metro #thessaloniki #θεσσαλονίκη #θεσσ pic.twitter.com/eidmc8GZ2P
— OLA THESSALONIKI (@OLATHESSALONIKI) November 13, 2024
Κρίμα μόνο που δεν συμμετείχαν στην κουβέντα δικα μας παιδιά. Να εξηγήσουν ότι υπάρχουν και χειρότερα. Τουλάχιστον η Τότεναμ πιστεύει ότι έκανε κάτι που θα την βοηθήσει στο marketing. Δεν έκανε απευθείας ανάθεση όπως η Κυβέρνηση της χώρας μας για το περίφημο logo του μετρό της Θεσσαλονίκης.
Λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.#μετρο_θεσσαλονικης #μετρο_Θεσσαλονικη #thessaloniki_metro #λογοτυπο pic.twitter.com/HUa4JxCZ9K
— souko (@souko202) November 13, 2024
Ένα μεγαλειώδες «μ», εμπνευσμένο από το βυζαντινό χειρόγραφο «μ» όπως μας ενημέρωσε ο αρμόδιος υπουργός, κλεισμένο μέσα σε ένα κύκλο που κόστισε 30.000 ευρώ. Ένα μι που άφησε τους πολίτες να αναρωτιούνται αν πρόκειται για λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης ή κάτι που σχεδίασε μεθυσμένη τεχνητή νοημοσύνη.
Το ai σε 3 λεπτά παίζε να έκανε καλύτερα λογότυπα για το μετρό της Θεσσαλονίκης…#μετρο_θεσσαλονικης #μετρο_Θεσσαλονικη #thessaloniki_metro #λογοτυπο #graphicdesign #logosymbol #logomark #logotype pic.twitter.com/XJrZtx1GB1
— GrGe 🐦 (@glouk7) November 13, 2024
Αν δεν τα μάθατε; Έπεσε τόσο γέλιο με τον Χρήστο Σταϊκούρα που το μάζεψαν γρήγορα σήμερα και όλας. Άντε με το καλό και οι Spurs.