Η ισπανική ομοσπονδία έχει επιλέξει έναν πρωτότυπο τρόπο για να ανοίξει την αγορά της Μέσης Ανατολής και έστειλε το Σούπερ στη Σαουδική Αραβία!
Το μάρκετινγκ ασκεί όλο και περισσότερη επιρροή στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και αναγκάζει τις ομοσπονδίες των χωρών να προσαρμόζονται. Η ισπανική ομοσπονδία χρησιμοποιεί το Σούπερ Καπ προκειμένου να διεισδύσει το ποδόσφαιρο της σε νέες αγορές στην Αφρική και στην Ασία. Η αρχή έγινε το 2018, όταν ο τελικός της Μπαρτσελόνα με τη Σεβίλλη διοργανώθηκε στην Ταγγέρη του Μαρόκου.
Για το 2019, η ισπανική ομοσπονδία επέλεξε ένα πιο ριζοσπαστικό σύστημα: το Final 4! Στην τετράδα συμμετέχουν οι δύο φιναλίστ του Κυπέλλου Ισπανίας και οι πρώτες στη βαθμολογία της Primera Division, που δεν έπαιξαν στον τελικό.
Στον πρώτο ημιτελικό που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου θα αναμετρηθούν οι Ρεάλ Μαδρίτης και Βαλένθια και στον δεύτερο ημιτελικό, που έχει οριστεί για την Πέμπτη 8/1, θα τεθούν αντιμέτωπες οι Μπαρτσελόνα και Ατλέτικο Μαδρίτης. Οι δύο νικητές θα διεκδικήσουν το τρόπαιο του Σούπερ Καπ την Κυριακή 12 Ιανουαρίου.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Φυσικά, το… κλειδί είναι το μέρος που θα φιλοξενηθεί το Final 4. Οι ημιτελικοί και ο τελικός θα παιχτούν στο στάδιο «Βασιλιάς Φαχντ» στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας. Ουσιαστικά, η ισπανική ομοσπονδία κάνει… πασαρέλα τις κορυφαίες ομάδες της Ισπανίας στη Μέση Ανατολή για να αποκομίσει έσοδα και να προσελκύσει κοινό…