Με μία πρωτοποριακή απόφαση, η La Liga θα κατανέμει χρήματα στις ομάδες ανάλογα με την αλληλεπίδραση τους στα social media.
Τα social media έχουν επηρεάσει όλους τους τομείς του αθλητισμού. Στην σχέση και την επικοινωνία μιας ομάδας με τους οπαδούς, στην ενημέρωση, στην έκφραση, στη διαδραστικότητα. Σε ένα μικρό βαθμό, προς το παρόν, αποφέρουν και έσοδα, αλλά είναι θέμα χρόνου η ροή των χρημάτων να αυξηθεί.
Ήδη, στην Primera Division προωθείται μία ρύθμιση που θα φέρει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ομάδες σε πρώτο πλάνο. Η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος ανακοίνωσε ότι από τη νέα σεζόν, ένα από τα κριτήρια για την κατανομή των χρημάτων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, θα αφορά την απήχηση των προφίλ στα social media.
Το Facebook, Twitter και Instagram θα μπουν στο παιχνίδι για κάθε Σύλλογο, αλλά θα παίξει ρόλο η διαδικτυακή επίδραση του και όχι οι ακόλουθοι στους λογαριασμούς. Για κάθε ομάδα θα έχουν σημασία τα repost, τα likes, τα favorites και τα retweeted. Όσο μεγαλώνουν αυτά τα νούμερα, τόσο θα αυξάνονται τα λεφτά…
Πρακτικά, οι παράγοντες των ομάδων θα κληθούν να βρουν τρόπο να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες. Δεν αρκεί ένα follow για να «πληρωθούν» τον οπαδό, αλλά θα πρέπει να τον προσελκύσουν να σχολιάσει, να δει ή να εκφράσει την άποψη του.
Η Μπέτις έχει προτείνει να ληφθεί υπόψη και το Youtube. Οι viewers ανά βίντεο θα προσμετρούνται στον τελικό υπολογισμό που θα προκύπτει. Οι άλλες 19 ομάδες δεν απέρριψαν την πρόταση και θα τη συζητήσουν πριν λάβουν τις οριστικές αποφάσεις τους.