
Η Ρεάλ ξεπέρασε τα 589 εκατ. ευρώ σε έσοδα σε έξι μήνες μόνο από το γήπεδο της.
Το νέο «Σαντιάγο Μπερναμπέου» εξελίσσεται σε χρυσωρυχείο για τη Ρεάλ Μαδρίτης.
Σύμφωνα με τα ενδιάμεσα οικονομικά αποτελέσματα του συλλόγου, το στάδιο απέφερε έσοδα 43,9 εκατ. ευρώ μόνο από μη αγωνιστικές δραστηριότητες στο πρώτο εξάμηνο της σεζόν 2024-25, σημειώνοντας αύξηση 177% σε σχέση με πέρσι. Πρόκειται για (σχεδόν) το σύνολο των εσόδων που είχε το γήπεδο εκτός ημερών αγώνα όλη την περασμένη σεζόν!
Παράλληλα, τα έσοδα από εισιτήρια, διαρκείας και συνδρομές μελών ανήλθαν στα 149,6 εκατ. ευρώ (αύξηση 58,3%), καθώς το νέο Μπερναμπέου είναι σταθερά γεμάτο. Ακόμη και σε καθημερινό αγώνα, η χαμηλότερη προσέλευση ήταν 67.480 θεατές, ενώ σε όλους τους υπόλοιπους 19 αγώνες ξεπέρασε τις 70.000.
Το τουρ και οι εμπειρίες στο γήπεδο φέρνουν χρήμα
Ολοένα και περισσότερος κόσμος επισκέπτεται το Μπερναμπέου για το τουρ και την εμπειρία RM Experience. Παρότι το γήπεδο βρίσκεται ακόμα υπό μερική ανακαίνιση, οι εισπράξεις από τις επισκέψεις αυξήθηκαν 77,5%, φτάνοντας τα 24,3 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια περίοδο πέρσι ήταν μόλις 13,7 εκατ.
Εκρηκτική άνοδος και στο μάρκετινγκ
Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση στα έσοδα από marketing, τα οποία άγγιξαν τα 250,4 εκατ. ευρώ – αυξημένα κατά 38,6% σε σχέση με πέρσι. Οι πωλήσεις από τις μπουτίκ της Ρεάλ αυξήθηκαν κατά 39,6%, ενώ τα έσοδα από χορηγίες και άδειες χρήσης αυξήθηκαν κατά 37,2%, φτάνοντας τα 157,7 εκατ. ευρώ. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η συμφωνία με την HP, που προστέθηκε στους βασικούς χορηγούς μαζί με την Emirates και την Adidas.
Η Ρεάλ Μαδρίτης οδηγείται σε νέα ρεκόρ εσόδων, έχοντας ήδη φτάσει τα 589,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο της σεζόν – αύξηση 27,9% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Το νέο «Μπερναμπέου» δεν είναι απλώς γήπεδο. Είναι ένας πολυλειτουργικός προορισμός, που μετατρέπει την ποδοσφαιρική εμπειρία σε παγκόσμιο επιχειρηματικό μοντέλο.
Πηγή: in.gr