Η Spotify ανακοίνωσε τη συμφωνία της με την Μπαρτσελόνα, με τους Καταλανούς να βγάζουν μυθικά λεφτά από τη σουηδική εταιρεία.
Το Spotify αποτελεί και με τη… βούλα τον κύριο χορηγό της Μπαρτσελόνα, όπως ανακοίνωσε η σουηδική πλατφόρμα μουσικής. Μια συμφωνία που αναμένεται να αποφέρει 280.000.000 ευρώ που θα δώσουν βαθιά οικονομική ανάσα στον σύλλογο.
Από την 1η Ιουλίου, το όνομα του Spotify θα κοσμεί το μπροστινό μέρος της φανέλας και των προπονητικών κιτ τόσο της ανδρικής, όσο και της γυναικείας ποδοσφαιρικής ομάδας για τη σεζόν 2022/23 και για τις επόμενες τέσσερις αγωνιστικές περιόδους.
Ως μέρος της συνεργασίας, μάλιστα, το θρυλικό γήπεδο της Μπαρτσελόνα… ξαναβαπτίζεται, προσθέτοντας το όνομα της εταιρείας, όπερ σημαίνει ότι μετονομάζεται σε «Spotify Camp Nou».
«Είμαστε πολύ περήφανοι που ανακοινώνουμε αυτόν τον πρωτοποριακό συνασπισμό με έναν παγκοσμίως γνωστό οργανισμό, όπως το Spotify.
Αυτή η συνεργασία θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να φέρνουμε το σύλλογο πιο κοντά στους φιλάθλους του και να τους κάνει να αισθανθούν μέρος της οικογένειας της Μπαρτσελόνα μέσω μοναδικών εμπειριών, συνδυάζοντας δύο δραστηριότητες όπως η ψυχαγωγία και το ποδόσφαιρο», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Τζουάν Λαπόρτα.
Have you heard? We’re partnering with @FCBarcelona to bring music and football together like you’ve never seen before. Learn more from our Chief Freemium Business Officer, Alex Norström: https://t.co/rbeLkuW02o pic.twitter.com/VK4l3sEwG4
— Spotify News (@SpotifyNews) March 15, 2022