Μια τεράστια συμφωνία με την Spotify που θα αποφέρει πολλά χρήματα στα ταμεία της για τα επόμενα χρόνια έκλεισε η Μπαρτσελόνα.
Η Μπαρτσελόνα στο πρόσφατο ντέρμπι με την Ατλέτικο Μαδρίτης στο Κάμπ Νόου βρήκε τον παλιό καλό της εαυτό και επικράτησε άνετα με 4-2 και μπήκε ξανά μέσα στην τετράδα που οδηγεί στο Champions League.
Πλέον η Μπαρτσελόνα έκλεισε μια τεράστια συμφωνία με χορηγό που θα της αποφέρει ένα πολύ μεγάλο ποσό στα ταμεία της για επόμενα χρόνια. Πιο συγκεκραμένα σύμφωνα με Sport ο Καταλανικός σύλλογος o σύλλογος συμφώνησε με τη Spotify για να μπει το λογότυπό της στη φανέλα της, με ένα ποσό που θα αγγίζει τα 280 εκατομμύρια ευρώ.
Η συμφωνία των δύο πλευρών θα επισημοποιηθεί τις επόμενες ώρες και η Spotify θα διαφημίζεται από την επόμενη σεζόν και για τα επόμενα τρία χρόνια τόσο στην ανδρική όσο και στη γυναικεία ομάδα. Παράλληλα, φήμες αναφέρουν πως θα η συγκεκριμένη εταιρεία θα έχει δικαιώματα και για την ονομασία του Καμπ Νόου.
👕| Spotify is keenly interested in becoming Barcelona’s shirt sponsor.
• Barça find this option interesting given the company’s brand and great economic capacity.
• What Spotify finds attractive in Barça is the large number of fans worldwide.
Via (🟢): @ffpolo [md] pic.twitter.com/SY4qICli0s
— Barça Buzz (@Barca_Buzz) January 22, 2022