Αυξημένα κατά 17,5% από την περασμένη χρονιά είναι τα έσοδα από χορηγίες που παρουσίασαν οι κορυφαίες επαγγελματικές αθλητικές ομάδες των ΗΠΑ.
Συνολικά 6,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, αυξημένα κατά 17,5% από την περασμένη χρονιά είναι τα έσοδα από χορηγίες που παρουσίασαν οι κορυφαίες επαγγελματικές αθλητικές ομάδες των ΗΠΑ, σύμφωνα έρευνα της SponsorUnited.
Ξεχωρίζουν οι ομάδες της Major League Baseball (MLB), οι οποίες γνώρισαν τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων, κατά 23%. Επίσης οι ομάδες του MLB επωφελήθηκαν καθώς ήταν σε θέση να πουλήσουν χορηγίες για φανέλες για πρώτη φορά, αντιπροσωπεύοντας 129 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα σε όλο το πρωτάθλημα.
Οι ομάδες του NBA κέρδισαν τις περισσότερες χορηγίες για φανέλες, με 25 από τις 30 ομάδες του να κερδίζουν 216 εκατομμύρια δολάρια τη σεζόν 2022/23.
Μεταξύ των πρωταθλημάτων γυναικών, το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ (WNBA) πρωτοστάτησε, αφού κέρδισε τις περισσότερες συμφωνίες χορηγίας, ξεπερνώντας τη National Women’s Soccer League (NWSL) και τη Liga MX Femenil (Μεξικανικό πρωτάθλημα γυναικείου ποδοσφαίρου).
Όπως σημειώνει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketing registrado, η Coca-Cola είχε τις περισσότερες συμφωνίες χορηγίας με παγκόσμιους αθλητικούς οργανισμούς (938), ενώ η Nike είχε τις περισσότερες συμφωνίες που αφορούσαν αθλητές, περίπου 280.