H Μπριζ πρωτοπορεί για τα διαρκείας της νέας σεζόν

H Μπριζ πρωτοπορεί για τα διαρκείας της νέας σεζόν

Η Κλαμπ Μπριζ προχωράει σε μια αρκετά έξυπνη κίνηση για να προσελκύσει τους φιλάθλους της να αγοράσουν διαρκείας.

Η Μπριζ έγινε η πρώτη ομάδα που ανακοίνωσε την καμπάνια για τα εισιτήρια διαρκείας της με σκοπό να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους φιλάθλους της για την επόμενη σεζόν.

Οι Φλαμανδοί υποσχέθηκαν ότι θα επιστρέφουν στους κατόχους των νέων διαρκείας το 5% του συνολικού αντιτίμου για κάθε παιχνίδι που αναβάλλεται, ακυρώνεται ή θα παιχθεί κεκλεισμένων των θυρών, μία κίνηση που έγινε δεκτή με μεγάλη ικανοποίηση από τους οπαδούς της.

Την ίδια στιγμή, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που έκανε η βελγική ομοσπονδία αναφορικά με τα παιχνίδια της τρέχουσας σεζόν που αναβλήθηκαν.

Το 60% των κατόχων διαρκείας ζητά να αποζημιωθεί για τα 5 ή 6 παιχνίδια πλέι-οφ τα οποία είχε προπληρώσει, αλλά δεν είδε ποτέ. Το 66% εξ’ αυτών ζητά αυτό το ποσό να λογιστεί ως έκπτωση στο διαρκείας της επόμενης σεζόν, το 15% ζήτησε κουπόνια για είδη από την μπουτίκ ή τα καταστήματα των γηπέδων και μόνο το 15% ζήτησε τα λεφτά του πίσω, σε μία έρευνα που πραγματικά παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ