Ανακοίνωση της ομάδας της Θεσσαλονίκης για το θέμα των εισιτηρίων.
Με ανακοίνωσή της η ΠΑΕ Άρης απολογείται για την ταλαιπωρία στην οποία υποβλήθηκαν οι φίλοι της ομάδας στις «ουρές» για την παραλαβή εισιτηρίων του αυριανού αγώνα αλλά και καρτών διαρκείας, εξηγεί όμως τους λόγους για τους οποίους παρατηρήθηκε το φαινόμενο και ευχαριστεί τον κόσμο για τη στάση του. Αναλυτικά:
«Καθώς πλησιάζει η στιγμή του πρώτου μας ευρωπαϊκού αγώνα, η ΠΑΕ ΑΡΗΣ νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους τους φιλάθλους για τη στήριξή τους προς την ομάδα μας.
Είναι βέβαιο ότι αύριο το βράδυ θα αναγκάσουμε όλη την Ευρώπη να υποκλιθεί και πάλι στο μεγαλείο του ΑΡΗ.
Νιώθουμε, ακόμη, την ανάγκη να ζητήσουμε μια ειλικρινή συγνώμη για την ταλαιπωρία, στην οποία υποβληθήκατε οι κάτοχοι των καρτών διαρκείας, κατά τη διαδικασία της παραλαβής.
Οι νέες κάρτες και οι νέοι αναγνώστες λειτουργούν ανέπαφα (RFID) με σκοπό τη γρηγορότερη είσοδό σας στο γήπεδο.
Όπως θα έχετε αντιληφθεί, όμως, όλοι σας αυτό το καλοκαίρι συντελούνται ριζικές αλλαγές στο Κλεάνθης Βικελίδης με σκοπό να εκσυγχρονιστεί και να γίνει πιο λειτουργικό για όλους τη νέα σεζόν.
Με δεδομένη και την ασφυκτική πίεση του χρόνου -ώστε να είναι όλα έτοιμα μέχρι αύριο- ήταν πρακτικά δύσκολο να μην υπάρξουν και κάποιες δυσλειτουργίες. Τις εντοπίσαμε, όμως και θα τις διορθώσουμε.
Σας ευχαριστούμε και πάλι για την κατανόηση και σας περιμένουμε όλους αύριο στο ανακαινισμένο Κλεάνθης Βικελίδης για να γιορτάσουμε την επιστροφή της αγαπημένης μας ομάδας στο Europa League».