Τι είναι το VBP που θα χρησιμοποιείται πλέον στα παιχνίδια της Εθνικής Ελλάδος, μετά από συνεργασία της ΕΠΟ με την TGI Sport/Supponor.
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ξεκίνησε τη συνεργασία της με την TGI Sport/Supponor, και στο παιχνίδι Ιρλανδίας-Ελλάδας, για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία VBR (Virtual Board Replacement) για διπλή παραγωγή διαφήμισης.
Η ΕΠΟ αποφάσισε να εισάγει την πρωτοποριακή τεχνολογία VBP για τους εμπορικούς συνεργάτες της με σκοπό να ενισχύσει την προβολή των εμπορικών συνεργατών της Εθνικής ομάδας και άλλων εταιρειών.
Διαβάστε επίσης: Το νούμερο «ζαλίζει»: «Αυτό είναι το φετινό μπάτζετ του Παναθηναϊκού»
Το μήνυμα της ΕΠΟ για την τεχνολογία VBR:
«Οι εμπορικοί συνεργάτες της Εθνικής «παίζουν» και εκτός έδρας!
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα 🤩
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία στηρίζει, υιοθετεί και προωθεί καινοτόμες μεθόδους και τεχνολογίες και «μοιράζει την μπάλα» στους εμπορικούς συνεργάτες της, οι οποίοι θα προβάλλονται πλέον και στους εκτός έδρας αγώνες της Εθνικής Ομάδας.
Σε αυτό το πλαίσιο ξεκίνησε τη συνεργασία της με την TGI Sport/Supponor (που εκπροσωπείται από την TGI Hellas στην ελληνική αγορά), και στο παιχνίδι Ιρλανδίας-Ελλάδας στις 10/09/2024 για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία VBR (Virtual Board Replacement) για διπλή παραγωγή διαφήμισης».
Η Μαρία Γκούμα, διευθύντρια Μάρκετινγκ & Εμπορικού της ΕΠΟ, τόνισε για τη νέα αυτή τεχνολογία: «Η εισαγωγή της νέας τεχνολογίας της VBR στην ελληνική ποδοσφαιρική αγορά, είναι μια μοναδική στιγμή για την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Πρόκειται για μια καινοτόμο και πρωτοποριακή μέθοδο μάρκετινγκ, η οποία ενισχύει το υπάρχον δυναμικό επιχειρηματικό τοπίο και συνθέτει μια προηγμένη διαφημιστική ευκαιρία για τους πελάτες μας.