Η έρευνα της Mastercard έδειξε το αντίκτυπο που έχει στους παίκτες αλλά και τους φιλάθλους, η απουσία κόσμου λόγω Covid από το γήπεδο.
Ενόψει του τελικού του UEFA Champions League στο Πόρτο – και για να γιορτάσει τα 27 χρόνια συνεργασίας με το θεσμό – η Mastercard πραγματοποίησε μία έρευνα με τίτλο «Football Fandom» και πρόσχημα τον Covid.
Σε αυτήν, 12.000 ποδοσφαιρόφιλοι στην Ευρώπη, μίλησαν για όσα ανυπομονούν να βιώσουν στη μετά-κορωνοϊού εποχή, αλλά και για τις προεκτάσεις του να είσαι οπαδός, όχι απλώς για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, αλλά και στον ίδιο σου τον εαυτό.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως ο κόσμος ανυπομονεί για επιστροφή στα γήπεδα, αφού το 90% των ερωτηθέντων οπαδών υποστηρίζουν ότι το πάθος που μεταφέρουν στους παίκτες των ομάδων τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, λειτουργεί ευεργετικά στην απόδοση τους.
Το 86% από αυτούς πιστεύει πως η συλλογική εμπειρία υποστήριξης των ομάδων τους, τους δημιουργεί μία πιο αισιόδοξη καθημερινότητα, ενώ το 60% δηλώνει πως τα συναισθήματα που βιώνουν κατά την παρακολούθηση ενός αγώνα, αποτελούν μία καλή προετοιμασία για την αντιμετώπιση των καθημερινών τους προβλημάτων.