Έρευνα δείχνει πως επηρέασε τους ποδοσφαιρόφιλους ο Covid

Έρευνα δείχνει πως επηρέασε τους ποδοσφαιρόφιλους ο Covid

Η έρευνα της Mastercard έδειξε το αντίκτυπο που έχει στους παίκτες αλλά και τους φιλάθλους, η απουσία κόσμου λόγω Covid από το γήπεδο.

Ενόψει του τελικού του UEFA Champions League στο Πόρτο – και για να γιορτάσει τα 27 χρόνια συνεργασίας με το θεσμό – η Mastercard πραγματοποίησε μία έρευνα με τίτλο «Football Fandom» και πρόσχημα τον Covid.

Σε αυτήν, 12.000 ποδοσφαιρόφιλοι στην Ευρώπη, μίλησαν για όσα ανυπομονούν να βιώσουν στη μετά-κορωνοϊού εποχή, αλλά και για τις προεκτάσεις του να είσαι οπαδός, όχι απλώς για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, αλλά και στον ίδιο σου τον εαυτό.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως ο κόσμος ανυπομονεί για επιστροφή στα γήπεδα, αφού το 90% των ερωτηθέντων οπαδών υποστηρίζουν ότι το πάθος που μεταφέρουν στους παίκτες των ομάδων τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, λειτουργεί ευεργετικά στην απόδοση τους.

Το 86% από αυτούς πιστεύει πως η συλλογική εμπειρία υποστήριξης των ομάδων τους, τους δημιουργεί μία πιο αισιόδοξη καθημερινότητα, ενώ το 60% δηλώνει πως τα συναισθήματα που βιώνουν κατά την παρακολούθηση ενός αγώνα, αποτελούν μία καλή προετοιμασία για την αντιμετώπιση των καθημερινών τους προβλημάτων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ