Ο επιθετικός ΣΚ Βινίθ εντάχθηκε σε μία ομάδα εργασίας σε τηλεφωνικό κέντρο, παρέχοντας ανακούφιση σε ανθρώπους στην περιοχή του εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.
Ένα μήνα αφότου η Jamshedpur FC ολοκλήρωσε μία απογοητευτική σεζόν στην ινδική Super League (ISL), ο επιθετικός ΣΚ Βινίθ εντάχθηκε σε μία ομάδα εργασίας σε τηλεφωνικό κέντρο, παρέχοντας ανακούφιση σε ανθρώπους στην περιοχή του εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.
Από τότε που η Ινδία ανακοίνωσε το «λουκέτο» τον περασμένο μήνα, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού, ο Βινίθ οδηγεί 25 χιλιόμετρα καθημερινά για να φτάσει σε ένα τηλεφωνικό κέντρο στην Κανούρ στη νότια πολιτεία της Ινδίας, την Κεράλα.
Ο 31χρονος Ινδός, άλλοτε διεθνής παίκτης, και άλλοι 14 εθελοντές ασχολούνται με 5 νούμερα βοήθειας, προκειμένου να κανονίσουν την παράδοση ειδών παντοπωλείου και φαρμάκων.
«Οι άνθρωπο χρειάζονται βοήθεια και η διοίκηση κάνει τόσα πολλά. Γιατί να κάθομαι σπίτι και να γελώ, όταν μπορώ να βοηθήσω;» δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο Βινίθ από την Κανούρ.
«Δεν είμαι μόνος μου. Υπάρχουν πολλοί νεαροί άνδρες και γυναίκες που εργάζονται ακούραστα για να βοηθήσουν άλλους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές», πρόσθεσε ο πρώην διεθνής παίκτης.
Οι ποδοσφαιριστές εργάζονται στο κέντρο καθημερινά από τις 10 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Η ομάδα του δέχεται παραγγελίες και τις μεταφέρει στις εταιρείς ταχυμεταφορών, που παίρνουν τα αντικείμενα από τα σούπερ μάρκετ. Ο Βινίθ είπε ακόμη ότι διατηρεί την ανωνυμία του στη διάρκεια των τηλεφωνικών κλήσεων.
«Οι άνθρωποι περνούν δύσκολες ώρες. Δεν είναι ο καιρός για να πεις «Γειά σας, μιλάτε με τον ΣΚ Βινίθ. Συνήθως δεχόμαστε 200 κλήσεις την ημέρα. Τώρα ο αριθμός έχει πέσει στις 150, κάτι που είναι πολύ ενθαρρυντικό.»