Από ποδοσφαιριστής, σε τηλεφωνικό κέντρο

Από ποδοσφαιριστής, σε τηλεφωνικό κέντρο

Ο επιθετικός ΣΚ Βινίθ εντάχθηκε σε μία ομάδα εργασίας σε τηλεφωνικό κέντρο, παρέχοντας ανακούφιση σε ανθρώπους στην περιοχή του εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.

Ένα μήνα αφότου η Jamshedpur FC ολοκλήρωσε μία απογοητευτική σεζόν στην ινδική Super League (ISL), ο επιθετικός ΣΚ Βινίθ εντάχθηκε σε μία ομάδα εργασίας σε τηλεφωνικό κέντρο, παρέχοντας ανακούφιση σε ανθρώπους στην περιοχή του εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.

Από τότε που η Ινδία ανακοίνωσε το «λουκέτο» τον περασμένο μήνα, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού, ο Βινίθ οδηγεί 25 χιλιόμετρα καθημερινά για να φτάσει σε ένα τηλεφωνικό κέντρο στην Κανούρ στη νότια πολιτεία της Ινδίας, την Κεράλα.

Ο 31χρονος Ινδός, άλλοτε διεθνής παίκτης, και άλλοι 14 εθελοντές ασχολούνται με 5 νούμερα βοήθειας, προκειμένου να κανονίσουν την παράδοση ειδών παντοπωλείου και φαρμάκων.

«Οι άνθρωπο χρειάζονται βοήθεια και η διοίκηση κάνει τόσα πολλά. Γιατί να κάθομαι σπίτι και να γελώ, όταν μπορώ να βοηθήσω;» δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο Βινίθ από την Κανούρ.

«Δεν είμαι μόνος μου. Υπάρχουν πολλοί νεαροί άνδρες και γυναίκες που εργάζονται ακούραστα για να βοηθήσουν άλλους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές», πρόσθεσε ο πρώην διεθνής παίκτης.

Οι ποδοσφαιριστές εργάζονται στο κέντρο καθημερινά από τις 10 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Η ομάδα του δέχεται παραγγελίες και τις μεταφέρει στις εταιρείς ταχυμεταφορών, που παίρνουν τα αντικείμενα από τα σούπερ μάρκετ. Ο Βινίθ είπε ακόμη ότι διατηρεί την ανωνυμία του στη διάρκεια των τηλεφωνικών κλήσεων.

«Οι άνθρωποι περνούν δύσκολες ώρες. Δεν είναι ο καιρός για να πεις «Γειά σας, μιλάτε με τον ΣΚ Βινίθ. Συνήθως δεχόμαστε 200 κλήσεις την ημέρα. Τώρα ο αριθμός έχει πέσει στις 150, κάτι που είναι πολύ ενθαρρυντικό.»

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ