Ο Mr. Bean, κατά κόσμο Ρόουαν Άτκινσον, έχει ρίξει το YouTube τις τελευταίες μέρες και μάλιστα άθελά του. Κι αυτό επειδή καποιος είχε την ιδέα να τον βάλει στη θέση της Σαρλίζ Θερον στην εμβληματική διαφήμιση του αρώματος J’ Adore του οίκου Dior...
Η διάσημη ηθοποιός αναδυόταν από την πισίνα σαν άλλη Αφροδίτη και στο τέλος εμφανιζόταν με ολόχρυση τουαλέτα, περπατώντας με αυτοπεποίθηση μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα. Κάποιος αποφάσισε να αντικαταστήσει το πρόσωπο της Σαρλίζ Θερόν με εκείνο του Mr. Bean και το αποτέλεσμα είναι απίθανο.
Το βίντεο, το οποίο ανέβηκε πριν λίγες μέρες στο YouTube δημιούργησε ο χρήστης Crookedpixel στο κανάλι του. Πρόκειται για ένα DeepFake video, το οποίο αποτελεί το νέο trend στα social media, καθώς τα πρόσωπα επώνυμων αντικαθιστώνται από άλλα.
Συχνά αυτη η τεχνολογία έχει δημιουργήσει και προβλήματα, καθώς κάποιοι θεωρουν καλό να αντικαταστήσουν τα πρόσωπα των πρωταγωνιστών σε ταινίες πορνό με εκείνα διασήμων ηθοποιών. Εν προκειμένω, όμως, το αποτέλεσμα σε κάνει απλώς να γελάς ασταμάτητα:
Οι προβολές στο YouTube μέσα σε έξι μέρες έχουν ξεπεράσει τις 150 χιλιάδες, ενώ τα σχόλια κάτω από το βίντεο ποικίλουν: Άλλοι χρήστες δηλώνουν τρομοκρατημένοι από τη συγκεκριμένη τεχνολογία, ενώ άλλοι λένε ότι γέλασαν πολύ και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εφευρέθηκε το DeepFake.
Οι προβολές στο YouTube μέσα σε έξι μέρες έχουν ξεπεράσει τις 150 χιλιάδες, ενώ τα σχόλια κάτω από το βίντεο ποικίλουν: Άλλοι χρήστες δηλώνουν τρομοκρατημένοι από τη συγκεκριμένη τεχνολογία, ενώ άλλοι λένε ότι γέλασαν πολύ και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εφευρέθηκε το DeepFake.
Πηγή: cnn.gr