Η εικόνα του λιπόσαρκου «Τζόκερ» Χοακίν Φίνιξ σοκάρει
Ο Τοντ Φίλιπς, σκηνοθέτης της ταινίας-φαινόμενο Τζόκερ που που συνεχίζει να σπάει τα παγκόσμια ταμεία και τα ρεκόρ, όπως είχε υποσχεθεί πριν λίγο καιρό, δημοσίευσε στο Instagram μια σειρά νέων φωτογραφιών από τα γυρίσματα του ψυχολογικού θρίλερ, τρελαίνοντας τους θαυμαστές του Χοακίν Φοίνιξ.
Σε ορισμένες φωτογραφίες βλέπουμε το σκηνοθέτη να μιλάει με το Χοακίν Φοίνιξ, προφανώς δίνοντάς του οδηγίες για μια σκηνή, σε άλλες ο φακός τους πιάνει χαλαρούς να γελούν σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα και σε κάποιες βλέπουμε από κοντά τη μάσκα και το σημειωματάριο του Άρθουρ Φλεκ, του κινηματογραφικού Τζόκερ.
Από την πρώτη στιγμή που το «Τζόκερ» κατέκτησε την κορυφή του box office και έχει εξελιχθεί σε φαινόμενο των τελευταίων χρόνων, ο Φίλιπς άρχισε να μοιράζεται με το κοινό ιστορίες και στιγμιότυπα από τα γυρίσματα. Αυτό που δεν πρόκειται ποτέ να μοιραστεί, όπως έχει επαναλάβει αρκετές φορές, είναι οι κομμένες σκηνές της ταινίας.
Τις προηγούμενες μέρες, μέσω ανάρτησής του στο Instagram, έσπευσε να ευχαριστήσει το κοινό για τη μεγάλη επιτυχία που σημειώνει η ταινία, η οποία κατάφερε να γίνει η κορυφαία σε εισπράξεις ταινία με δείκτη καταλληλότητας R (απαγορεύεται για τους θεατές κάτω των 17 ετών που δεν συνοδεύονται), ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε εισπράξεις.
Στην Ελλάδα η ταινία «Τζόκερ» έχει ξεπεράσει τα 880.000 εισιτήρια από την πρεμιέρα της στις 3 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που την ήθελαν να προσεγγίζει τον αριθμό του ενός εκατομμυρίου θεατών σε όλη την Ελλάδα.
Σε ορισμένες φωτογραφίες η εικόνα του λιπόσαρκου Χοακίν Φίνιξ σοκάρει.
Για τις ανάγκες του ρόλου ο διάσημος ηθοποιός χρειάστηκε να χάσει 23 κιλά. Υπήρχαν μάλιστα μέρες που ο Φίνιξ έτρωγε μόνο ένα μήλο.
Στην πρώτη φωτογραφία που δημοσίευσε ο Τοντ Φίλιπς, ο θεατής έχει μια αίσθηση του φυσικού μετασχηματισμού στον οποίο υποβλήθηκε ο Χοακίν Φίνιξ προκειμένου να δείχνει μη υγιής και παραμορφωμένος.
Παράλληλα, σε άλλο στιγμιότυπο παρακολουθούμε τον πρωταγωνιστή να κάθεται στον καναπέ με το όπλο κάτω από το πιγούνι του.