Πώς τα κατάφερε ο Ben Weiss.
Ο ιδρυτής του Bai Brands, Ben Weiss, δημιούργησε ένα ποτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και ένα από τα καλύτερα αντιοξειδωτικά το οποίο του απεφερε τεράστια κέρδη και έφτιαξε μια τεράστια περιουσία!
Το ποτό είναι βασισμένο στον πικρό πολτό που περιβάλλει τους κόκκους καφέ και συνήθως πετιέται από τα εργοστάσια.
Μετά το λανσάρισμα του ποτού κατευθείαν από το μικρό του εργαστήριο, στο υπόγειο του σπιτιού του, στο Princeton του New Jersey, ο Weiss πέρασε χρόνια δειγματίζοντας και δοκιμάζοντας.
«Το 2010, παρατήρησα ότι οι καταναλωτές στο σούπερ μάρκετ γυρίζουν τα μπουκάλια για να δουν πόση ζάχαρη έχουν μέσα τους τα αναψυκτικά και τα ενεργειακά ποτά. Συνειδητοποίησα πως οι καταναλωτές έχουν αποφασίσει να μην καταναλώνουν τόση ζάχαρη.
Αυτό είναι το αρχικό πλάνο που ήταν το κίνητρο την ανάπτυξή μας. Πέρασα πέντε χρόνια μοιράζοντας δείγματα, μιλώντας στους καταναλωτές μας για το καφέ φρούτο όπως το λέω εγώ, και πώς το ποτό Bai έχει μόνο πέντε θερμίδες και ένα γραμμάριο ζάχαρης!».
Έπειτα, ο όμιλος «Dr Pepper Snapple»αγόρασε το Bai Brands για 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια, δικαιώνοντας επιτέλους τη σκληρή δουλειά του Weiss.
Εν τέλει το καλοκαίρι που μας πέρασε, ο Weiss έφυγε από την Bai Brands και αντικαταστάθηκε από τον Lain Hancock, ο οποίος ήταν εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας Dr. Pepper Snapple. Ο Weiss δεν σχολίασε την αναχώρησή του παρά μόνο είπε: «Αυτό είναι το αποκορύφωμα ενός καταπληκτικού ταξιδιού για εμένα και την οικογένειά μου. Αυτό που δημιουργήσαμε στην Bai έγραψε ιστορία. Αυτή η εξαιρετική μάρκα έχει αγκαλιαστεί από εκατομμύρια καταναλωτές και είμαι σίγουρος για το μέλλον της.
Πηγή e-radio.gr