LIFEWITNESS
Στα 48 της χρόνια, το ποπ είδωλο επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι το κορίτσι της θρυλικής εταιρείας.
Η Τζένιφερ Λόπεζ επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι το πρόσωπο της Guess, της θρυλικής εταιρείας που ξεκίνησε αποκλειστικά με jeans και εξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο lifestyle brand.
Η γνωστή εταιρεία ένδυσης επέλεξε την αιώνια έφηβη JLo ως μούσα της και η πάντα πανέμορφη σταρ ανακοίνωσε τη συνεργασία με μια γεύση από τη σέξι διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησαν μαζί.
«Μαντέψτε ποιο είναι το νέο κορίτσι της Guess», ήταν η φράση που συνόδευε τη φωτογραφία της καμπάνιας, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει διθυραμβικά σχόλια.
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από