Ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Ολιβιέ Ρούστεϊν, αποφάσισε να καινοτομήσει και, αντί να επιλέξει μία ομάδα πραγματικών μοντέλων για την παρουσίαση της σειράς του, διάλεξε ψηφιακά μοντέλα.
Για την καινούρια σειρά ρούχων της τρέχουσας σεζόν, ο γαλλικός οίκος μόδας Balmain παρουσίασε τη νέα του ομάδα μοντέλων. Μόνο που δεν είναι πραγματικά μοντέλα, αλλά εικονικά.
Ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Ολιβιέ Ρούστεϊν, αποφάσισε να καινοτομήσει και, αντί να επιλέξει μία ομάδα πραγματικών μοντέλων για την παρουσίαση της σειράς του, διάλεξε ψηφιακά μοντέλα.
«Ο καθένας και όλοι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στις τάξεις του στρατού του Balmain που συνεχώς διευρύνονται. Πρέπει απλώς να μοιραστούν το τολμηρό πνεύμα περιπέτειας, όπως τα νέα μας ψηφιακά είδωλα μας, Margot, Shudu και Zhi, που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά, το ροκ στυλ και την αυτοπεποίθηση», αναφέρεται σε δημοσίευση της επίσημης ιστοσελίδας του οίκου μόδας.
Το αποτέλεσμα είναι πολύ ρεαλιστικό. Τα μοντέλα δημιουργήθηκαν από τον γνωστό φωτογράφο Κάμερον Τζέιμς Γουίλσον, ο οποίος δημιούργησε το 2017 τη Shudu, το πρώτο μαύρο ψηφιακό μοντέλο, που μετρά περίπου 140.000 ακόλουθους στο Instagram. Η Shudu έχει κάνει εμφανίσεις για διάφορες καμπάνιες ομορφιάς, όπως τη Fenty της Rihanna και έχει κάνει φωτογραφίσεις για γνωστά περιοδικά.
Σε συνδυασμό με την CLO Virtual Fashion, που επιμελήθηκε τα 3D ενδύματα, βγήκε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.
Ο Ολιβιέ Ρούστεϊν χαρακτηρίζεται για το τολμηρό του ύφος. Σύμφωνα με τον ίδιο, με τη νέα του ιδέα, σκοπεύει να εκτοξεύσει το γνωστό οίκο μόδας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής εποχής.
«Πρέπει να αλλάξουμε, πρέπει να προωθήσουμε τα όρια, πρέπει να μιλήσουμε στη νέα γενιά, πρέπει να κάνουμε τη μόδα προσιτή», ανέφερε ο Ρούστεϊν στους New York Times το 2017.
Πηγή pronews.gr