![Ο Ολυμπιακός που είναι φαβορί, η πτώση του Παναθηναϊκού, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ – Οι πιθανότητες για τον τίτλο (pic)](https://www.to10.gr/wp-content/uploads/2025/02/big4-to10-@-300x199.jpg)
Οι διαχειριστές της περιουσίας του Prince νίκησαν στον αγώνα τους να μπει στο συρτάρι ένα ντοκιμαντέρ που μάλλον έδειχνε πολλά περισσότερα από όσα έπρεπε για τον πραγματικό Prince.
Oι διαχειριστές της περιουσίας του Prince νίκησαν το Netflix. Η διαμάχη τους με την πλατφόρμα για το επικό ντοκιμαντέρ διάρκειας εννέα ωρών έληξε με τον πιο ηχηρό τρόπο όταν το Netflix ανακοίνωσε ότι αποσύρει το ντοκιμαντέρ από την κυκλοφορία του βάζοντας το project στο συρτάρι.
Οι διαχειριστές του αείμνηστου σούπερ σταρ της funk, Prince κατάφεραν να μπλοκάρουν την πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ για τη ζωή και το έργο του δημιουργού που φέρει την υπογραφή του βραβευμένου με Όσκαρ δημιουργού του OJ: Made in America, Έζρα Έντελμαν.
H πλατφόρμα δήλωσε σε ανακοίνωσή της που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Minnesota Star Tribune ότι «οι διαχειριστές της περιουσίας του Prince και το Netflix έχουν καταλήξει σε μια αμοιβαία συμφωνία που θα τους επιτρέψει να προχωρήσουν σε ένα νέο ντοκιμαντέρ με αποκλειστικό περιεχόμενο από το αρχείο τους. Το ντοκιμαντέρ του Netflix δεν θα κυκλοφορήσει».
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/02/87366670_1885022101630895_9093038097456693248_n.jpg)
Η ταινία, η οποία είχε ολοκληρωθεί αλλά δεν είχε τίτλο, δημιουργήθηκε από τον Έντελμαν, ο οποίος κέρδισε Όσκαρ και Έμμυ για την οκτάωρη ταινία του 2016, OJ: Made in America, η οποία αφηγήθηκε την ιστορία της ζωής και της ποινικής δίκης του O. Τζέι Σίμπσον.
Ο Έντελμαν, ο οποίος δούλεψε πέντε χρόνια για να δημιουργήσει την ταινία για τον Prince, είχε αρχικά πρόσβαση στα αρχεία του εμβληματικού καλλιτέχνη – γνωστά ως The Vault – από τους διαχειριστές μετά από μια μη δημοσιευμένη συμφωνία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων αναφέρει ο The Guardian.
Σύμφωνα με την αρχική συμφωνία οι διαχειριστές δεν θα ασκούσαν έλεγχο στην ταινία ανέφερε άρθρο των New York Times τον Σεπτέμβριο του 2024.
Στο ντοκιμαντέρ, πέρα από το ανέκδοτο υλικό, μιλάνε για τον Prince άνθρωποι από το κοντινό του περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένων πρώην μελών της μπάντας του, μάνατζερ, φίλοι και μία από τις αδελφές του.
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/02/87734564_1884084128391359_2540664629521022976_n.jpg)
Ωστόσο, το 2022, μετά την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της κληρονομιάς του Prince, οι νέοι διαχειριστές προχώρησαν στο μπλοκάρισμα της πρόσβασης του Έντελμαν στο The Vault.
Ο εκτελεστικός διευθυντής του Netflix που ανέθεσε την ταινία αποχώρησε από το project όταν οι νέοι διαχειριστές απαίτησαν σειρά αλλαγών, περικοπές και επαναληπτικά γυρίσματα.
Πηγές που μίλησαν στο Variety ισχυρίστηκαν ότι οι διαχειριστές βρήκαν την ταινία «υπερβολική» και με πολλές ανακρίβειες.
«Έχουμε καθήκον να τιμήσουμε και να προστατεύσουμε την κληρονομιά του με μια ιστορία που δείχνει δίκαια τις πολυπλοκότητές του καθώς και τη μεγαλοσύνη του» έγραψε στο Χ ο μουσικός παραγωγός Τσάρλς Σπάιτσερ, ένα από τα μέλη της νέας διαχειριστικής ομάδας.
Μετά την ανακοίνωση από το Netflix το Prince Estate μίλησε για θριαμβευτική νίκη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνοδεύοντας την ανακοίνωση του Netflix με βίντεο που φέρει τίτλο «Το Vault έχει απελευθερωθεί», που δείχνει πλάνα του Prince μαζί με δύο ατάκες του.
Τα «Ό,τι και να συμβεί, κανείς δεν μπορεί να επιβάλει ποιος είσαι στους άλλους» και «Η αλήθεια είναι ότι είσαι εδώ για να φωτίσεις ή να αποθαρρύνεις».
Ο Λόντελ ΜακΜίλαν, μέλος της ομάδας και ο δικηγόρος που διαπραγματεύτηκε την ακύρωση του ντοκιμαντέρ του Netflix, χαρακτήρισε την απόφαση «μια μεγάλη, μεγάλη νίκη για την κληρονομιά του Prince».
Η αρθρογράφος των New York Times, Σάσα Βάις, που έχει δει το ντοκιμαντέρ του Έντελμαν το χαρακτήρισε «καταραμένο αριστούργημα», λέγοντας ότι «δείχνει, πιο συγκινητικά και πειστικά από σχεδόν οτιδήποτε έχω δει, πώς η ζωή μπορεί να φωτίσει την τέχνη, και πόσο ξεχωριστά είναι τα δύο αυτά πράγματα».
Η Βάις περιγράφει μια σκηνή στο ντοκιμαντέρ με μια μαρτυρία που προφανώς ενόχλησε τους διαχειριστές.
Η πρώην φίλη του Prince, Τζιλ Τζόουνς, εξομολογείτα στην κάμερα ότι είχε πέσει θύμα επίθεσης από τον Prince ενώ το ντοκιμαντέρ φέρεται να έχει πολλές σκηνές που περιγράφουν την εξάρτησή του από φάρμακα για τον πόνο και περιλαμβάνουν κριτική για ορισμένους στίχους ως αντισημιτικούς.
Ο μουσικός και βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Κουέστλοβ που συμμετέχει στην ταινία, είπε στη Βάις:
«Ήταν ένα δύσκολο θέαμα. Δεν μπορείς εύκολα να χωνέψεις το γεγονός ότι κάποιος που έχεις βάλει σε βάθρο, είναι κανονικός. Τα δείχνει όλα. Eίναι ιδιοφυΐα, είναι μαγευτικός, είναι σεξουαλικός, είναι ελαττωματικός, είναι σκουπίδι, είναι θεϊκός, είναι όλα αυτά τα πράγματα… Το είδα ως μια σπάνια, σπάνια, σπάνια ευκαιρία για [τους μαύρους άνδρες] να φαίνονται κανονικοί στον κόσμο».