«Είναι προκλητικό!» Μια σκηνή από την ταινία Babygirl με τη Νικόλ Κίντμαν διχάζει το διαδίκτυο.
«Το Babygirl είναι απίστευτα σέξι. Είναι επίσης αστείο και τολμηρό. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε μια βασική σκηνή, στην οποία δύο εραστές ανακαλύπτουν τα όριά τους σε ένα ξενοδοχείο. Αυτό που είναι συναρπαστικό σε αυτή τη συγκεκριμένη σκηνή στο Babygirl δεν είναι μόνο η διάρκειά της – που αγγίζει τα 10 λεπτά – αλλά η ατρόμητη προσέγγισή της στην επιθυμία, που εδραιώνεται από την εξαιρετική δουλειά της Nικόλ Κίντμαν» γράφει το Daily Beast για τη σκηνή που έχει δημιουργήσει debate online διχάζοντας το κοινό.
Τα πάντα στη ζωή της Ρόμι (Νικόλ Κίντμαν) υπαγορεύονται από αυστηρούς κανόνες και εντολές. Ως διευθύνουσα σύμβουλος μιας μεγάλης εταιρείας, είναι υπεύθυνη για την καριέρα και την ευημερία χιλιάδων. «Βλέπω τον εαυτό μου ως ειδική στη στρατηγική, αλλά και ως ειδική στον άνθρωπο», λέει σε ένα διαφημιστικό spot για την επιχείρησή της.
Διαβάστε επίσης: Σπουδαία διάκριση για τον Ολυμπιακό: «Ομάδα – αποκάλυψη του 2024» (pics, vid)
Είναι ισχυρή και ακλόνητη στον επιχειρησιακό κόσμο σε τέτοιο σημείο που η βοηθός της αστειεύεται ότι «η Ρόμι πρέπει να έχει μεγαλώσει από στρατιώτες ή ρομπότ».
Ωστόσο, αυτός ο έλεγχος την έχει εξουθενώσει και πίσω από κλειστές πόρτες, η Ρόμι θέλει να εγκαταλείψει την κυριαρχία της. Να παραδοθεί. Αλλά πώς και με ποιόν όταν όλοι -από τον σύζυγό της (Αντόνιο Μπαντέρας) μέχρι τους συναδέλφους της- τη βλέπουν όλοι ως μια δύναμη που διψά για εξουσία και έλεγχο; Η απάντηση έρχεται στο πρόσωπο του Σάμιουελ. Ο εκπαιδευόμενος στην εταιρεία της (τον υποδύεται ο Χάρις Ντίκινσον) είναι και ο μόνος που μπορεί να είναι ο άλλος εαυτός της.
«Νομίζω ότι σου αρέσει να σου λένε τι να κάνεις», της λέει σπάζοντας ένα taboo, ξεπερνώντας ένα όριο που η Ρόμι/Κίντμαν θέλει να περάσει.
Η σχέση τους μεταλλάσεται, δεν είναι πλέον εκείνη μέντορας και εκείνος ο intern αλλά κάτι άλλο, πιο kinky, πιο τολμηρό, πιο φετιχιστικό.
«Καλό κορίτσι»
Σε ένα ποτό μετά τη δουλειά, ο Σάμιουελ παραγγέλνει στη Ρόμι ένα ποτήρι γάλα. Εκείνη το πίνει ολόκληρο, με τη μια και ο Σάμιουελ καθώς φεύγει της λέει: «Καλό κορίτσι». Η Ρόμι/Κίντμαν σοκάρεται, διεγείρεται, είναι έτοιμη να παραδοθεί. Το παιχνίδι σεξ και εξουσίας έχει ενεργοποιηθεί.
Η κομβική σκηνή που έχει συζητηθεί πολύ online έρχεται αργότερα. Η Ρόμι βρίσκει ένα σημείωμα στο γραφείο της από τον Σάμουελ, με οδηγίες συνάντησης σε ένα ξενοδοχεί. Ντυμένη με ένα κομψό, μαύρο φόρεμα, η Ρόμι είναι απέναντι από τον εξουσιαστή της σε βρώμικο δωμάτιο του ξενοδοχείου.
Όταν ο Σάμιουελ μπαίνει λίγο μετά η Ρόμι προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο στα χέρια της για να παραδοθεί, πεσμένη στα τέσσερα μπροστά του.
ΣΤη σκηνή η Κίντμαν λέει ως Ρόμι στον Σάμιουελ ότι αυτή η σχέση είναι ακατάλληλη για τους δυό τους, πρέπει να σταματήσει.
«Αυτό θέλεις;… Να είσαι ειλικρινής» της απαντάει.
Υποταγή και εξουσία, άνδρας και γυναίκας, master και υποτακτικότητα, το κοκτέιλ του Babygirl φέρνει taboo στην οθόνη.
«Kinky όπως απελευθερωτικό»
Οι ήρωες δοκιμάζουν τα όρια της νέας τους σχέσης, η οποία είναι σε μεγάλο βαθμό μια σχέση κυριαρχίας και υποταγής και οι ταμπέλες καταρίπτονται, η μία μετά την άλλη.
Στη σκηνή που έχει ενοχλήσει μερίδα του κοινού για την ακαταλληλότητα της ο Σάμουελ ξετυλίγει μια καραμέλα και την κρατά στην απλωμένη παλάμη του. Ενστικτωδώς, η Ρόμι σέρνεται προς το μέρος του και τη βάζει στο στόμα της. Φτύνει την καραμέλα ξανά στο χέρι του Σάμουελ, σύμφωνα με τις οδηγίες.
Η 10λεπτη σκηνή, χωρίς μουσικό χαλί, ετσιάζει στη δυναμική, τις αναπνοές της, την ηδονή και τις απαγορεύσεις της.
«Αντίσταση, φόβος, ευαλωτότητα και ενθουσιασμός, όλα σε ένα λεπτό, καταλήγοντας σε οργασμό» γράφει ο Μπάρι Λέβιτ για τη σκηνή που έχει προκαλέσει συζητήσεις.
«Όλα γίνονται χωρίς ντροπή ή διάθεση κρίσης, καθώς το Babygirl απολαμβάνει την εξερεύνηση της σεξουαλικής δυναμικής με έναν τρόπο που μοιάζει εντυπωσιακά και αναζωογονητικά αληθινός. Ο Σάμιουελ και η Ρόμι δεν βιάζονται να έρθουν σε οργασμό βιαστικά. Συνδέονται σε ένα βαθύτερο, αρχέγονο επίπεδο. Αυτή είναι η διαφορά του Babygirl από άλλες ταινίες» καταλήγει.
Η ευαλωτότητα, η παράδοση και η υποταγή της Ρόμι/Κίντμαν στην εξουσία του Σάμουελ/Ντίκινσον συζητιέται.
Χρήστες τη βρίσκουν «αστεία», άλλοι την υπερασπίζονται ως «αληθινή, ένα νέο Εyes Wide Shut για την Κίντμαν» ενώ κάποιοι αναρωτιούνται αν «η ταινία είναι υπεροβολική στην αποτύπωση της kinky θεματικής της».
Υπερβολικά τολμηρή ή όχι, η ταινία είναι μια ακόμη υπενθύμιση ότι η Νικόλ Κίντμαν εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο τολμηρές star της γενιάς της που παίρνει ρίσκα και ζει τον οργασμό της δημιουργίας της στο τέρμα.
Εισιτήρια για το Babygirl στο inTickets.