Σάλος στο διαδίκτυο!
Το βράδυ της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χειμώνα το MadWalk, για 14η συνεχόμενη χρονιά στο Κλειστό Γήπεδο Παλαιού Φαλήρου, Tae Kwon Do. Από το μεγαλύτερο fashion event της χώρας δε θα μπορούσε να λείπει η Τάμτα, η εμφάνιση της οποίας προκάλεσε χαμό για ακόμη μία φορά.
Η Τάμτα, η οποία έχει αφήσει ανεξίτηλα σημάδια στο χώρο της μουσικής με τις ιδιαίτερες εμφανίσεις της, απογείωσε το stage του MadWalk 2024 με δύο μοναδικά act που καθήλωσαν το κοινό. Φέτος, με άλλη μια ανατρεπτική προσέγγιση στη μουσική και τα visual arts, η Τάμτα μας μετέφερε από τον δυστοπικό κόσμο του George Orwell l, στο πρώτο act της και στην κάθαρση με ένα δεύτερο αιθέριο act.
Στο πρώτο act, η Τάμτα, με δημιουργίες της Soraya Ontori, μας υποδέχεται σε ένα απόκοσμο σκηνικό, εμπνευσμένο από το εμβληματικό έργο «1984» του George Orwell. Με τη θρυλική φωνή της Λένα Πλάτωνος να ανοίγει το act, οι θεατές προετοιμάζονται να βυθιστούν σε μια ατμόσφαιρα που μας φέρνει αντιμέτωπους με τις πτυχές της κοινωνίας όπως το AI, την ελεύθερη βούληση και τον έλεγχο που έθιξε στο έργο του ο επιφανής συγγραφέας.
Δείτε επίσης: Θεά Βίκυ Καγιά υποδέχθηκε τα Madwalk: «Βλέπω να έρχομαι με το πι…»
Τα σχόλια στο διαδίκτυο, όπου οι εμφανίσεις της αναπαρήχθησαν δεόντως, πήραν φωτιά και εκτός από τα θετικά, υπήρχαν πολλά που έκαναν λόγο για «φρικιό» και πως έχει ξεφύγει η κατάσταση της τραγουδίστριας.
Η συνέντευξη της Τάμτα
Την ίδια στιγμή, με αφορμή το νέο της EP, η Τάμτα μίλησε στο monopoli.gr και στην Τατιάνα Γεωργακοπούλου για τα στερεότυπα που έχει καταφέρει να σπάσει τα τελευταία χρόνια με τις ανατρεπτικές της εμφανίσεις καθώς επίσης και τα σχόλια μίσους που έχει λάβει.
Καμιά φορά, όταν είσαι αναπολογητικά ο εαυτός σου, ρισκάρεις να σε θεωρήσουν κάποιοι villain. Το έχετε βιώσει ποτέ αυτό; Γιατί πιστεύετε συμβαίνει;
Σίγουρα! Τα τελευταία δύο χρόνια που κάνω ακριβώς αυτό που μου αρέσει και πολλές φορές δεν μπαίνει μέσα σε κουτάκια και στερεότυπα, έχω ακούσει πολλούς είτε να μην το καταλαβαίνουν είτε να μην τους αρέσει και φυσικά έχω λάβει και hate «αυτή τρελάθηκε», «γιατί γίνεται άσχημη ενώ είσαι τόσο όμορφη», «φρικιό», «που είναι η παλιά Τάμτα» και πολλά τέτοια.
Βλέπω συχνά – φαντάζομαι κι εσείς θα τα έχετε εντοπίσει – σχόλια στα social media για την “παλιά Τάμτα”. Υπάρχει “παλιά” και “νέα” Τάμτα;
Για εμένα όχι. Όπως είπα και πριν είναι δύο δικά μου κομμάτια και οι δύο αυτές εκδοχές που βλέπει ο κόσμος. Η δεύτερη πιο σκοτεινή εκδοχή, υπήρχε αλλά δεν είχε την ευκαιρία να βγει προς τα έξω καθώς και το τραγούδι για εμένα ήταν ένα μέσο επιβίωσης. Όταν έχεις να επιβιώσεις, κάνεις και κάποια πράγματα για να είσαι εμπορικός και για να έχει το αποτέλεσμα που θες. Σε καμία περίπτωση δεν απορρίπτω ή απαξιώνω αυτό που έχω κάνει μέχρι σήμερα γιατί αυτό που έκανα είναι αυτό που μου έφερε στο τώρα.
Μέσα στην πρώτη καραντίνα, που είχα άπειρο χρόνο να σκεφτώ, μπήκα σε μία διαδικασία να δω τι πραγματικά θέλω να κάνω μουσικά. Κατέληξα ότι μετά από 20 χρόνια θέλω να κάνω αυτό που πραγματικά έχω στο μυαλό μου, χωρίς να σκεφτώ εμπορικές συνταγές και τι πουλάει.
Ήθελα να βγάλω χωρίς κανένα περιορισμό τον καλλιτεχνικό μου εαυτό. Με αυτή την απόφαση λοιπόν πορεύτηκα και κάπως έτσι φτιάχτηκε ομάδα που δημιούργησε το Identity Crisis και στη συνέχεια το The villain. Σε όλο αυτό το ταξίδι φυσικά είχα και την εταιρεία μου Universal EMI και την erodios, που αγκάλιασαν αυτή την ανάγκη για αλλαγή από την πρώτη στιγμή.
Πηγή: athensmagazine.gr